Hah, det står fortfarande alltså. Bokade en större konferens där för nästan två år sedan, och då pratade de om att de inom kort skulle stängas för totalrenovering och i samband med det lämna Radisson. De hade till och med stängt för bokningar något halvår senare. Det måste hänt något som skjuter på det. (För det behövs definitivt)Radisson Falconer Köpenhamn.
16e våningen. Skön utsikt men hotellet är ju småslitet. Dock gillar jag det och området!
Hah, det står fortfarande alltså. Bokade en större konferens där för nästan två år sedan, och då pratade de om att de inom kort skulle stängas för totalrenovering och i samband med det lämna Radisson. De hade till och med stängt för bokningar något halvår senare. Det måste hänt något som skjuter på det. (För det behövs definitivt)
Jag hade en kund precis ute i det området i ett par år också, så jag har bott där ganska många gånger. Trevligt men som sagt rejält slitet. Och det märktes sist jag var där att de "visste" att det skulle renoveras helt, så det kändes som de släppte igenom en del annat som de annars skulle tagit på normalt underhåll.Ja det är slitet men jag tycker det duger gott. Brukar ju vara billigaste radisson i Köpenhamn utav en anledningför mina möten imorrn passar det bra, men nästa gång blir det att testa nytt!