Comfort hotell Jönköping
Flood Medlem 22 Juli 2023 #9 032 Hampton Inn & Suites Dodge City, Kansas. Snart dags att åka vidare och att jag äntligen kan få ropa "Let's get the h-ll out of Dodge!"
Hampton Inn & Suites Dodge City, Kansas. Snart dags att åka vidare och att jag äntligen kan få ropa "Let's get the h-ll out of Dodge!"
NotRyan Medlem 23 Juli 2023 #9 034 God morgon (för några timmar sedan) från Hilton Garden Inn Mongkok, rum 2005: Bodde där en natt efter ankomst från Manila igår för att sedan idag förflytta mig till rum 6110 på detta hotell:
God morgon (för några timmar sedan) från Hilton Garden Inn Mongkok, rum 2005: Bodde där en natt efter ankomst från Manila igår för att sedan idag förflytta mig till rum 6110 på detta hotell:
jumbooze Medlem 23 Juli 2023 #9 035 NotRyan skrev: God morgon (för några timmar sedan) från Hilton Garden Inn Mongkok, rum 2005: Visa bifogad bild 144180 Bodde där en natt efter ankomst från Manila igår för att sedan idag förflytta mig till rum 6110 på detta hotell: Visa bifogad bild 144181 Klicka för att utvidga... Det var så längesedan jag var i HKG nu, vad tyckte du om HGI? Det ser ut som det kommer bli ett antal HKG resor i framtiden med jobbet Skickat från min iPhone med Tapatalk
NotRyan skrev: God morgon (för några timmar sedan) från Hilton Garden Inn Mongkok, rum 2005: Visa bifogad bild 144180 Bodde där en natt efter ankomst från Manila igår för att sedan idag förflytta mig till rum 6110 på detta hotell: Visa bifogad bild 144181 Klicka för att utvidga... Det var så längesedan jag var i HKG nu, vad tyckte du om HGI? Det ser ut som det kommer bli ett antal HKG resor i framtiden med jobbet Skickat från min iPhone med Tapatalk
Diamond-in-the-ruff Medlem 23 Juli 2023 #9 036 Fjärde gången i år på Story Hotel Malmö. Fullbokat, så ingen uppgradering denna gång. Det blev City View.
Fjärde gången i år på Story Hotel Malmö. Fullbokat, så ingen uppgradering denna gång. Det blev City View.
ekf Medlem 23 Juli 2023 #9 037 Scandic Luleå. Vädret är väl inte på sin roligaste sida… men utsikten var ju avsevärt bättre än den i Örnsköldsvik natten till idag. Hoppas att ingen drar brandlarmet inatt igen, men jag fick i alla fall rum enligt önskemålen i min gästprofil den här gången… och inte precis tvärtom…
Scandic Luleå. Vädret är väl inte på sin roligaste sida… men utsikten var ju avsevärt bättre än den i Örnsköldsvik natten till idag. Hoppas att ingen drar brandlarmet inatt igen, men jag fick i alla fall rum enligt önskemålen i min gästprofil den här gången… och inte precis tvärtom…