Jane Insane
Medlem

Park In Copenhagen Airport. När en missad transfer gör en till ofrivillig dansk för en natt…
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du satt möjligen inte på det timmes-försenade SK1423 idag?Park In Copenhagen Airport. När en missad transfer gör en till ofrivillig dansk för en natt…
Helt riktigt, stämmer bra det. Var du likaledes drabbad?Du satt möjligen inte på det timmes-försenade SK1423 idag?
Bara av förseningen. Min destination var planerad till Köpenhamn hela tiden. Men hörde på utropen att det var många som hade avslutningar. Var det ALC som de redan ombord sade ombokning på, eller blev det fler missade anslutningar?Helt riktigt, stämmer bra det. Var du likaledes drabbad?
Du har benkoll, det var ALC. Hade bokat via CPH istället för direktflyget för att få några extra poäng, men ibland när man rullar tärningen blir det så här. Ingen skada skedd, jag kommer fram i morgon förmiddag istället för ikväll. Vem vet, kanske till och med blir någon schablonersättning på det här, får undersöka det närmare när jag är framme...Bara av förseningen. Min destination var planerad till Köpenhamn hela tiden. Men hörde på utropen att det var många som hade avslutningar. Var det ALC som de redan ombord sade ombokning på, eller blev det fler missade anslutningar?
Det borde det kan man tycka. Vädret var knappast så dåligt i Köpenhamn. Och det enda de sade om anledningen var ju "sent inkommande flyg"...Du har benkoll, det var ALC. Hade bokat via CPH istället för direktflyget för att få några extra poäng, men ibland när man rullar tärningen blir det så här. Ingen skada skedd, jag kommer fram i morgon förmiddag istället för ikväll. Vem vet, kanske till och med blir någon schablonersättning på det här, får undersöka det närmare när jag är framme...
Samma hotell från andra sidan![]()
Park In Copenhagen Airport. När en missad transfer gör en till ofrivillig dansk för en natt…
Skickat från min iPhone med Tapatalk