Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Ricci

Medlem
Vilket sammanträffande @011430121! Här är utsikten från InterContinental Wien. Fick en hörnsvit högst upp med fantastisk utsikt. Dock lämnar hotellet en del övrigt att önska... Som en tidsresa till tidigt 90tal.

Å ena sidan...
Visa bifogad bild 142824

Å andra sidan...
Visa bifogad bild 142825
Jag brukar också bo på detta hotell när jag är i denna stad. Men som du skriver är det "90-talet" över det.
Dock ligger det bra till för min fru att hälsa på sina släktingar...
 

jerixon

Medlem
DoubleTree Ealing London.
Utsikt över Ealing Common som är en trevlig park att traska runt i.
Ett rent och fräscht hotell men med vädligt små rum. Varit bröllop här 2 dagar i rad men inte hört något till vårt rum högst upp.
2 drinkar/öl i baren fria per person som Diamond och det är en besparing på 4-500kr cirkus.
För oss som är i London för publivet och känslan nu mer är det skönt att vara lite utanför centrum. Tuben ligger runt hörnet och du kommer till centrum på 20-30min beroende på vart du ska.
120.000 HH poäng för 5 nätter gör det till extremt värde i min bok!
IMG_20230604_085114.jpg
 

011430121

Medlem
@011430121 Fick ni välja restaurangen eller lounge för frukost? När jag bodde där senast blev jag hänvisad till loungen.
Svarar åter på denna fråga, på lördagen vid 9 tiden var de lång kö till frukostmatsalen tror de slickad gäster med access till Loungen till nämnda lokal, de satt folk i lobby baren och åt frukost.

Upplevde i dag söndag färre gäster till frukosten.
 
Toppen