Visst var det hon som gick från Kapellskär?

Skickat från min SM-G990B via Tapatalk
Visst var det hon som gick från Kapellskär?
Yes, de sista åren på Östersjön körde hon Kapellskär-Mariehamn, där Ålandsfärjan tidigare gick.Visst var det hon som gick från Kapellskär?
Ah den brukar jag titta på från andra hållet. Prince Sakura Tower på andra sidan trädgården var varit ett återkommande favorithotell i den delen av staden.God morgon från Grand Prince hotel Takanawa, Shinagawa, Tokyo. Har testat nödutgångarna eftersom jorden behagade bäva sig 04.15.
Visa bifogad bild 142275
JappVisst var det hon som gick från Kapellskär?
Njaa, de har ju rivit ut i princip ALLT som vi har kämpat för att få pengar till de senaste 20 åren att bygga om henne med så inte så mycket att ha mera tyvärrDu kan ju passa på att ta hem henne så man kommer över till kobben
Skickat från min SM-G990B via Tapatalk
Vart ju synd att de hunnit plocka isär.Njaa, de har ju rivit ut i princip ALLT som vi har kämpat för att få pengar till de senaste 20 åren att bygga om henne med så inte så mycket att ha mera tyvärrKommer tyvärr att bli lite "kaotiskt" i sommar för alla turister, sommar ålänningar samt resten av oss ålänningarna som vill ta oss över till Sverige eller Åland om man inte känner för att sitta å murkna på en Stockholms färja i 5-6 timma då förstås
![]()