Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Tommy

Medlem
Hampton by Hilton Amsterdam airport
6C3DB17E-6464-4A42-A169-98E5787CAD6E.jpeg
 

011430121

Medlem
Hilton Olympia. Modernt och trevligt?
Har dom totalrenoverat hotellet eller var du ironisk? ;)
Nej, det vet du väl att jag är ingen ironisk person.
Första gången jag bodde på hotellet, vet inte hur det var innan, när jag får.mera tid skall jag kolla om vad @Tonton skriver om hotellet, han har väl recenserat alla HILTON hotell i London
 

Flying Finn

Medlem
Även jag försöker så smånigom återetablera min gamla närvaro här. Har igen börjat resa efter en paus på två år från allt flygande, men p.g.a. pandemin tappade jag all lust att kompletera mina gamla reserapporter. Det känndes inte tilltäckt inspirerande att skriva då, när alla kommande resor blev inställda. Så det blev ett totalt skrivstopp här, även om jag skulle ha kunnat fullborda mina gamla skriverier. Kommer att återuppta allting så smånigom. Just nu hinner jag närmast med sådana här mindre inlägg.

Meliá Lisboa Oriente

Melia_01.jpg

(tummnagelversion, orginalet öppnas med musen)

Nog är det ju lite svagt det här för 78 €. :rolleyes: Endast våning 16/16, vy till floden Tejo och Europas andra längsta bro, Vasco da Gama-bron, synns från mitt fönster.

Fick även göra incheckning 3,5 timmar i förtid. Kände mig nog MeliáRewards Platinum-välkomnad/mottagen. Välkomstgåvan hittade sin väg till rummet under eftermiddagen, då jag var borta.
 
Toppen