Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

67f86ef2383f6f924dcee88d396a3d0a.jpg
Hälsningar från Hilton resort Baliutsikt från rum 3309. Bra service, men något överdrivet

Dagens utsikt gör nog ingen avundsjuk även om den inte är så illa.

HBG.jpg

Juniorsvit på första våningen, Grand Hotel Helsingborg (Clarion).

Ett anrikt hotell, och rummet är större än deras vanliga dubbel-rum men jag är inte helt med på vad det är som gör det till en svit. Det är nämligen bara ett rum, och av en storlek som på ett nybyggt Clarion hade räknats som standard. En dörr leder in till ett litet badrum. Dörren bredvid leder in till .... en elcentral! (Jag motstod frestelsen att koppla om lite)
Förresten, inkaklad TV ovanför badkaret. Det var nog första gången jag sett det.

Trevlig frukost i mysig lokal, men bäst om man kommer före ruschen.

Dagens utsikt gör nog ingen avundsjuk även om den inte är så illa.

Visa bifogad bild 78191

Juniorsvit på första våningen, Grand Hotel Helsingborg (Clarion).

Ett anrikt hotell, och rummet är större än deras vanliga dubbel-rum men jag är inte helt med på vad det är som gör det till en svit. Det är nämligen bara ett rum, och av en storlek som på ett nybyggt Clarion hade räknats som standard. En dörr leder in till ett litet badrum. Dörren bredvid leder in till .... en elcentral! (Jag motstod frestelsen att koppla om lite)
Förresten, inkaklad TV ovanför badkaret. Det var nog första gången jag sett det.

Trevlig frukost i mysig lokal, men bäst om man kommer före ruschen.

Bodde där för några år sedan. Trevligt hotell och, som du skriver, bra frukost. Men, hur de renoverat den gamla bygganden bjuder lite.. ja, jag vet inte ...

Vi har börjat vår resa åter till Sverige från norska västkusten. Befinner oss idag på Scandic Park Hotell i Sandefjord där vi tänker hänga två dagar då det finns A/C.

Junior Suite var 400kr mer per natt, enkelt val från 13 till 30kvm

57c87a0173b073e7c06f04eb410afcad.jpg

d7df25c20d5bd75469d20faba72bcdbc.jpg

78278afa54548060ccc8baafe2dc665f.jpg

Vi tänker ta den där färjan till Strömstad på tisdag

Toppen