Är det fortfarande bra där - vi bodde 200 meter söderut 2014 och man undrar om det fortfarande är lika fint ?MartinH skrev:Phuong Binh House, Phu QuocVisa bifogad bild 101590Visa bifogad bild 101591Visa bifogad bild 101592Klicka för att utvidga...
PRJml2ENIpiC1e3L skrev:Dags att checka ut från Hilton QueenstownVisa bifogad bild 101625Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Ett av de absolut bästa Hiltonhotellen! Var ni nöjda?Klicka för att utvidga...
Jag var här på ön första gången 2016, har vart tillbaka flera gånger. Min nya favoritdestination, nästan perfekt strand, underbara människor och jättebilligt. Mycket ryssar häromkring just nu, med allt vad det innebär...Sir Karlsson skrev:Är det fortfarande bra där - vi bodde 200 meter söderut 2014 och man undrar om det fortfarande är lika fint ?Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Inte världens mest inspirerande hotell, men vanliga Marriott ville ha ca 34000DKK/natt (yup!), jag behövde en natt till för att säkra Titanium till nästa år, och läget var bra i förhållande till dagens kund.Klicka för att utvidga...
Royal Suite var det, men det var det enda rummet som fanns kvar...Resenären skrev:Men för motsvarande 45 000 SEK måste det ha varit något extra?Klicka för att utvidga...
Ska du in i Westland något?PRJml2ENIpiC1e3L skrev:Chateau backpacker & motels i Franz Josef GlacierNär jag tänker mig ett chateau tänker jag mig inte ett sånt här ställeVisa bifogad bild 101840Visa bifogad bild 101841Klicka för att utvidga...
Jönsson skrev:Ska du in i Westland något?Klicka för att utvidga...