Hilton garden Inn Hong Kong. Rum 1310
X XXX Medlem 3 December 2017 #2 173 Tenuta Le Cave norr om Verona. Trevligt med god mat men tunn vinlista (bara sina egna viner)
trekker Medlem 3 December 2017 #2 174 Hilton schipol Amsterdam, blev uppgraderad till executive rum. Dock var loungen stängd så fick en drinkvoucher, det blev en dubbelbock!
Hilton schipol Amsterdam, blev uppgraderad till executive rum. Dock var loungen stängd så fick en drinkvoucher, det blev en dubbelbock!
Resenären Medlem 4 December 2017 #2 175 Före detta Caux Palace Hotel: En magnifik byggnad, som invigdes 1902 och som 1946 blev en skola tillhörande Swiss Hotel Management School
Före detta Caux Palace Hotel: En magnifik byggnad, som invigdes 1902 och som 1946 blev en skola tillhörande Swiss Hotel Management School
Gynt Medlem 4 December 2017 #2 176 En alternativ utsikt. Gardinhelvetet körde fast i skenan och jag totalt omotiverad att ge mig på en lösning. Plus för att Best Western (för en gångs skull) löste uppgradering av rum tack vare Diamond status. Best western - Am spittelmarkt Berlin.
En alternativ utsikt. Gardinhelvetet körde fast i skenan och jag totalt omotiverad att ge mig på en lösning. Plus för att Best Western (för en gångs skull) löste uppgradering av rum tack vare Diamond status. Best western - Am spittelmarkt Berlin.
Roarbolt Medlem 6 December 2017 #2 178 Beautiful morning in Boca Raton, FL Waterstone Resort & Marina 8th floor.
trekker Medlem 7 December 2017 #2 179 Hilton wembley. Fullbokat så ingen uppgradering, fick dock drinkvoucher för 2 drinkar.