Scandic Emporio Hamburg Rum 531
rsimon Medlem 3 Februari 2026 #12 302 DeWi skrev: Scandic Emporio Hamburg Rum 531 Klicka för att utvidga... Konserthuset Laeiszhalle
LPC123 Medlem 3 Februari 2026 #12 303 Scandic Ködbyen i Köpenhamn. Inte den mysigaste utsikten, men hotellet och området är klart trevligare.
Scandic Ködbyen i Köpenhamn. Inte den mysigaste utsikten, men hotellet och området är klart trevligare.
Diamond-in-the-ruff Medlem 3 Februari 2026 #12 304 Grand Hyatt Singapore, uppgraderad till en Grand Suite King våning 13, där fullmånen lyser upp utsikten. Loungen är värt ett besök.
Grand Hyatt Singapore, uppgraderad till en Grand Suite King våning 13, där fullmånen lyser upp utsikten. Loungen är värt ett besök.
Tonton Medlem 4 Februari 2026 #12 305 Hotel 28 Myeongdong, an SLH hotel. Hotellet mycket bättre än utsikten! Tycker location är topp. Nära mängder av shopping, kollektivtrafikshållplatser/-stationer samt är start för många av de tourer man kan göra i Seoul med omnejd. Även vettig prisbild på hotellet. Visa bifogad bild IMG_5111.jpeg
Hotel 28 Myeongdong, an SLH hotel. Hotellet mycket bättre än utsikten! Tycker location är topp. Nära mängder av shopping, kollektivtrafikshållplatser/-stationer samt är start för många av de tourer man kan göra i Seoul med omnejd. Även vettig prisbild på hotellet. Visa bifogad bild IMG_5111.jpeg
Mr Planning Medlem 4 Februari 2026 #12 306 Intercontinental Cartagena, Colombia. Uppgraderad från en mindre svit till en större på 105m2
J Jane Insane Medlem 4 Februari 2026 #12 307 Hilton CDG, en kall men snart solig dag (vet jag eftersom jag har förmågan att veta framtiden i förhållande till när bilden togs…)
Hilton CDG, en kall men snart solig dag (vet jag eftersom jag har förmågan att veta framtiden i förhållande till när bilden togs…)