Senaste nytt

Posta din lyckade bokning av bonusresor här - 2026

Bonusprogram: EuroBonus
Flygbolag: SAS
Kabinklass: Business
Avreseort: ARN
Destination: FLL
Enkelresa eller Tur&retur: ToR
Antal poäng: 70000 per person med två stycken 2för1
Skatter&avgifter: 3300 nånting per person.
Antal resenärer: 3
När (avresans tidpunkt): November
Bokad: Juni 2026
Hur hittades tillgänglighet: Awardfares
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: Agenten kunde inte hitta resan jag såg online så fick boka den själv först och åka på 750 extra per person i ombokningsavgift för returen...
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 2

ARN-AMS KLM, Airbus A321neo
AMS-LHR KLM, Airbus A321neo
LHR-ATL Virgin, Airbus A350-1000
ATL-FLL Delta, Boeing 757

MCO-MAN Virgin, Airbus A350-1000
MAN-ARN SAS, Airbus A320neo

Kompisresa till Miami en vecka för att titta på NFL och kanske lite hockey och bad och turistande och sånt. Dolphins på söndagen är enda som är bestämt hittills!
Småkollat länge efter resa till någonstans i USA för att se en NFL match i höst och hittade till slut LHR-ATL-FLL som gick att boka online för tre personer. Lyckades sedan bygga ihop resten. Mycket avgifter blev det men ändå så är det ju rätt billigt för vad man får. Och Florida känns ändå lite som en vinstlott i sammanhanget.

Fanns platser direkt på morgonen med SAS till London, men blir mycket roligare att flyga kvällen innan ändå trots byte på AMS. Sova på LHR och få god tid på sig för frukost i Virgins clubhouse innan planet går 10:45, istället för att gå upp svintidigt och vara trött och stressa runt och knappt hinna titta in i loungen innan.

Hade tänkt ta SAS premium hem från MIA via CPH så länge, hade ändå varit smidigt och hyfsat okej, men så när jag kollade till sista gången innan jag skulle boka så dök det upp business med Virgin från Orlando... Kollade upp lite mer då och såg att det går ett vad det verkar modernt direkttåg från Miami till MCO på 3,5 timmar (Brightline). Då tänkte jag att fan det blir ju roligare ändå, att åka lite tåg också. Servering hade dom dessutom. :)

Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: AF
Kabinklass: C
Avreseort: CPH
Destination: SXM
Enkelresa eller Tur&retur: T/R
Antal poäng (per person): 90000p
Skatter&avgifter (per person):3100kr
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): April 27
Bokad: juni 26
Hur hittades tillgänglighet: Awardfared och SAS partner sökning
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: Ja bokade allt direkt på gensudan
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 0

Första gången för oss i Västindien och St Martin. Ska bli trevligt att testa AFs nya business class på a350 båda vägarna

Toppen