Bokade denna i januari men strider fortfarande med SAS om att de tagit fel betalt och poäng. Antingen tystnad eller bara slussad vidare.
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS, virgin, delta
Kabinklass: C
Avreseort: ARN
Destination: YYZ
Enkelresa eller Tur&retur: ToR
Antal poäng (per person): 65 000 + 30 000 + voucher
Skatter&avgifter (per person): strax under 5000
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): September 2025
Bokad: januari
Hur hittades tillgänglighet: online + telefon
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: online ja men inte feeder
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 0 men hon på SAS ringde tillbaka omkring 3 gånger innan det var bokat.
ARN -> LHR: SAS, Business (står det i appen)
LHR -> YYZ: Virgin, C 787
YYZ -> JFK: Delta, C, Embraer 175
JFK -> LHR: Virgin, C, A350
LHR -> ARN: SAS, Business
Det som verkar ha hänt är att de tagit betalt för LHR -> YYZ och arn -> LHR som separata resor men la till det i samma bokning.
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS, virgin, delta
Kabinklass: C
Avreseort: ARN
Destination: YYZ
Enkelresa eller Tur&retur: ToR
Antal poäng (per person): 65 000 + 30 000 + voucher
Skatter&avgifter (per person): strax under 5000
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): September 2025
Bokad: januari
Hur hittades tillgänglighet: online + telefon
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: online ja men inte feeder
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 0 men hon på SAS ringde tillbaka omkring 3 gånger innan det var bokat.
ARN -> LHR: SAS, Business (står det i appen)
LHR -> YYZ: Virgin, C 787
YYZ -> JFK: Delta, C, Embraer 175
JFK -> LHR: Virgin, C, A350
LHR -> ARN: SAS, Business
Det som verkar ha hänt är att de tagit betalt för LHR -> YYZ och arn -> LHR som separata resor men la till det i samma bokning.
Last edited: