Jonas C
Medlem
Bonusprogram: SAS EuroBonus
Flygbolag: KLM, Korean Air, Air France
Kabinklass: Business
Avreseort: Stockholm Arlanda
Destination: Tokyo Narita
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&Retur
Antal poäng (per person): 82 500 med Amex 2for1
Skatter&avgifter (per person): 2285 SEK
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): Januari 2025
Bokad: September 2024
Man får glädja sig över att ha kunnat boka en bonusresa förra veckan när SAS tillät sökningar ben för ben. KLM business class till Boston med nya kabinen på Boeing 777-200ER. Korean Air Apex Suite på Boeing 777-300ER, nya business på A321NEO på ICN-NRT-ICN. ICN-YYZ flygs med gammal kabin utan lie-flat på Korean Airs 777-300ER. Dumt av mig att inte kolla upp detta i förväg innan jag bokade. Nya business på Air France Boeing 777-300ER på hemvägen. Sätesval var kostnadsfritt med EBG inlagd. Knep bulkhead på Air France och KLM business med extra benutrymme.
Kul att få prova några nya produkter i SkyTeam. Hoppas att kunna testa Virgin, Garuda och Delta någon dag men det känns svårt nu när man inte längre får bygga sina egna resor.
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Flygbolag: KLM, Korean Air, Air France
Kabinklass: Business
Avreseort: Stockholm Arlanda
Destination: Tokyo Narita
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&Retur
Antal poäng (per person): 82 500 med Amex 2for1
Skatter&avgifter (per person): 2285 SEK
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): Januari 2025
Bokad: September 2024
Man får glädja sig över att ha kunnat boka en bonusresa förra veckan när SAS tillät sökningar ben för ben. KLM business class till Boston med nya kabinen på Boeing 777-200ER. Korean Air Apex Suite på Boeing 777-300ER, nya business på A321NEO på ICN-NRT-ICN. ICN-YYZ flygs med gammal kabin utan lie-flat på Korean Airs 777-300ER. Dumt av mig att inte kolla upp detta i förväg innan jag bokade. Nya business på Air France Boeing 777-300ER på hemvägen. Sätesval var kostnadsfritt med EBG inlagd. Knep bulkhead på Air France och KLM business med extra benutrymme.
Kul att få prova några nya produkter i SkyTeam. Hoppas att kunna testa Virgin, Garuda och Delta någon dag men det känns svårt nu när man inte längre får bygga sina egna resor.
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper