Philip G
Medlem
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS
Kabinklass: Business
Avreseort: ARN
Destination: HND
Enkelresa eller Tur&retur: T&R
Antal poäng, per person: 165k (inkl 2-4-1 vocuher)
Skatter & avgifter, per person: ca 1500:- SEK per person tror jag
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): Aug 2024
Bokad: Juli 2024
Hur hittades tillgänglighet: Awardfares
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: Ja
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 0
Hittade HND-LHR med ANA 777-300ER för 2 pax förra veckan en tidig morgon, satte på kaffet, tog ett par klunkar och visst var det inte en hallucination. Klick klick klick så var det benet bokat. Kikade därefter rätt omgående utresan, och tack och lov fanns ANA med 737an ut från Wien. Efter lite snabb förhandling med frugan och bekräftade barnvakter så var ARN-VIE-HND samt HND-LHR-MUC-ARN bokat. Sista chansen innan vi byter allians, så är riktigt nöjd med denna.
Som några säkert noterat skapade jag även en tråd för ämnet, "24H i Tokyo", vilket är precis vad vi kommer att ha. Jag följer upp i den tråden förutsatt att vi överlever (tanken är ca 24h utan sömn, räknar då inte in ett par timmar på ett natt-spa där man kan vila ögonen en stund).
Flygbolag: SAS
Kabinklass: Business
Avreseort: ARN
Destination: HND
Enkelresa eller Tur&retur: T&R
Antal poäng, per person: 165k (inkl 2-4-1 vocuher)
Skatter & avgifter, per person: ca 1500:- SEK per person tror jag
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): Aug 2024
Bokad: Juli 2024
Hur hittades tillgänglighet: Awardfares
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: Ja
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 0
Hittade HND-LHR med ANA 777-300ER för 2 pax förra veckan en tidig morgon, satte på kaffet, tog ett par klunkar och visst var det inte en hallucination. Klick klick klick så var det benet bokat. Kikade därefter rätt omgående utresan, och tack och lov fanns ANA med 737an ut från Wien. Efter lite snabb förhandling med frugan och bekräftade barnvakter så var ARN-VIE-HND samt HND-LHR-MUC-ARN bokat. Sista chansen innan vi byter allians, så är riktigt nöjd med denna.
Som några säkert noterat skapade jag även en tråd för ämnet, "24H i Tokyo", vilket är precis vad vi kommer att ha. Jag följer upp i den tråden förutsatt att vi överlever (tanken är ca 24h utan sömn, räknar då inte in ett par timmar på ett natt-spa där man kan vila ögonen en stund).