Jonas C
Medlem
Bonusprogram:SAS Eurobonus
Flygbolag: Lufthansa
Kabinklass: Business
Avreseort: Arlanda
Destination: Mexico City
Enkelresa eller Tur&retur: T&R
Antal poäng (per person): 65 000. Amex 2-4-1
Skatter&avgifter (per person): 2577 kr
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): Januari 2022
Bokad: 2022-01-11
Hur hittades tillgänglighet: SAS online.
Känns som att jag har spammat tråden tillräckligt. Sjunde gången som vinterresan bokas om. Resan startade i Seychellerna och gick därefter till Bangkok, sedan Phuket, därefter Los Angeles och slutligen (eventuellt) Mexico City för vidare resa till Puerto Vallarta.
Jag hade ursprungligen en resa bokad till Los Angeles med SAS, där planen var att köpa en biljett för cash vidare till Puerto Vallarta. Kände mig extremt osugen på att sätta min fot i USA, så valde att offra 30 000 EB-poäng mot en sämre produkt för att flyga raka vägen till Mexico istället. Inrikesflyget till PVR kostade 480kr per person tur och retur.
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Flygbolag: Lufthansa
Kabinklass: Business
Avreseort: Arlanda
Destination: Mexico City
Enkelresa eller Tur&retur: T&R
Antal poäng (per person): 65 000. Amex 2-4-1
Skatter&avgifter (per person): 2577 kr
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): Januari 2022
Bokad: 2022-01-11
Hur hittades tillgänglighet: SAS online.
Känns som att jag har spammat tråden tillräckligt. Sjunde gången som vinterresan bokas om. Resan startade i Seychellerna och gick därefter till Bangkok, sedan Phuket, därefter Los Angeles och slutligen (eventuellt) Mexico City för vidare resa till Puerto Vallarta.
Jag hade ursprungligen en resa bokad till Los Angeles med SAS, där planen var att köpa en biljett för cash vidare till Puerto Vallarta. Kände mig extremt osugen på att sätta min fot i USA, så valde att offra 30 000 EB-poäng mot en sämre produkt för att flyga raka vägen till Mexico istället. Inrikesflyget till PVR kostade 480kr per person tur och retur.
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper