Mikado skrev:Efter många om och men lyckades jag boka resa för mamma+partner som fyllde 60 tidigare i år. Jag hade bokat en resa till San Fransisco nu i oktober men gav upp att hitta nya biljetter dit innan vouchern gick ut, så det fick bli Mexiko i stället. Först hittade agenten inga resor alls i september, oktober eller november men när jag låg på lite skakade han fram den här resan. En lite trist övernattning i Frankfurt på ditvägen men annars en rätt bra bokning.Bonusprogram: EurobonusFlygbolag: Lufthansa, TAPKabinklass: Ekonomi, businessAvreseort: ArlandaDestination: CancunEnkelresa eller Tur&retur: T&RAntal poäng (per person): 65 000 (2-4-1 voucher)Skatter&avgifter (per person): ca 2 000 krAntal resenärer: 2När (avresans tidpunkt): oktober 2022Bokad: November 2021Klicka för att utvidga...
Vouchern gick tydligen ut 31 december, så kunde få en ännu bättre bokning för mamma där de slipper Frankfurtövernattningen och istället får prova Turkish lounge.
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: Turkish, TAP
Kabinklass: Business
Avreseort: Arlanda
Destination: Cancun
Enkelresa eller Tur&retur: T&R
Antal poäng (per person): 65 000 (2-4-1 voucher)
Skatter&avgifter (per person): ca 1600 kr
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): December 2022
Bokad: December 2021
http://www.gcmap.com/mapui?P=arn-ist-cun-cun-lis-arn&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Fick också till en bokning för mig själv. Blir premiär för barnet i business. Hade hoppats att hinna flyga mer innan han fyller 2 men pandemi och nytt jobb ställer till det. Ska försöka lägga till ett ben till Phuket och kanske boka om till Thai för att få direktflyg i alla fall ena vägen, men känns kul att ha något bokat.
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: Austrian
Kabinklass: Business
Avreseort: Arlanda
Destination: Bangkok
Enkelresa eller Tur&retur: T&R
Antal poäng (per person): 65 000 (2-4-1 voucher)
Skatter&avgifter (per person): ca 1500 kr
Antal resenärer: 2+infant
När (avresans tidpunkt): December 2022
Bokad: December 2021
http://www.gcmap.com/mapui?P=arn-vie-bkk-bkk-vie-arn&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper