NorregardInvest
Ny medlem
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: Star Alliance (Turkish, Ethiopian & Austrian)
Kabinklass: Business
Avreseort: CPH (Copenhagen)
Destination: SEZ (Seychellerna)
Enkelresa eller Tur&retur: T/R
Antal poäng (per person): 105k (Amex 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): ca 3000 SEK
Antal resenärer: 2 personer
När (avresans tidpunkt): September 2020
Bokad: December 2019
Bröllopsresa bokad till Seychellerna. Försökte skippa åka med ET, men det fanns inga bra alternativ och vågade inte vänta längre. Första gången jag bokade, men gjorde allt via SAS portalen. Genomförde dock ett samtal till Tallinn för att kolla läget.
Försökte först att boka en resa CPH-IST-SEZ och sedan SEZ-IST-FRA-IAH-SAT (till San Antonio i USA). Detta gick inte Tallinn med på då det är två olika zoner, vilket kräver 2 st 2-4-1 vouchers.
Jag låter denna bokning ligga tills nästa voucher tickar in och kanske gör en ombokning då...
Flygbolag: Star Alliance (Turkish, Ethiopian & Austrian)
Kabinklass: Business
Avreseort: CPH (Copenhagen)
Destination: SEZ (Seychellerna)
Enkelresa eller Tur&retur: T/R
Antal poäng (per person): 105k (Amex 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): ca 3000 SEK
Antal resenärer: 2 personer
När (avresans tidpunkt): September 2020
Bokad: December 2019
Bröllopsresa bokad till Seychellerna. Försökte skippa åka med ET, men det fanns inga bra alternativ och vågade inte vänta längre. Första gången jag bokade, men gjorde allt via SAS portalen. Genomförde dock ett samtal till Tallinn för att kolla läget.
Försökte först att boka en resa CPH-IST-SEZ och sedan SEZ-IST-FRA-IAH-SAT (till San Antonio i USA). Detta gick inte Tallinn med på då det är två olika zoner, vilket kräver 2 st 2-4-1 vouchers.
Jag låter denna bokning ligga tills nästa voucher tickar in och kanske gör en ombokning då...