Det är bara Frankfurt som har B747-8 och A380.MrDollar skrev:747-8?Klicka för att utvidga...
Denna resa är från Munchen så det blir väl A340-600 antar jag.
Det är bara Frankfurt som har B747-8 och A380.MrDollar skrev:747-8?Klicka för att utvidga...
bnr skrev:Skatter&avgifter (per person): 3806 SEKKlicka för att utvidga...
chazzie skrev:Jag fick fram kring 7000kr i skatter när jag kollade i Matrix, men är det inte mer än 3800? =} Jag ämnar att göra min first first till samma destination nämligenKlicka för att utvidga...
blobloblo skrev:Aldrig sett en F-route med skatter över 4000 kr.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Det är väl numera fastpris på bränsletilläggsbiten med Eurobonus. Bara skatterna som skiljer.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:då min fru tydligen har gått och blivit på tjockenKlicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Ändrad fråndenna resadå min fru tydligen har gått och blivit på tjocken,Klicka för att utvidga...
Utan din medverkan? Inte OK!//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2.pngJacobGBG skrev:då min fru tydligen har gått och blivit på tjockanKlicka för att utvidga...
Nej, A346 båda vägarna. Plats 1A säkrad på båda avgångarna.MrDollar skrev:747-8?Klicka för att utvidga...
Precis!palmen skrev:Det är bara Frankfurt som har B747-8 och A380.Denna resa är från Munchen så det blir väl A340-600 antar jag.Klicka för att utvidga...
116 EUR per väg i YQ = 232 EUR = ~2200 SEK.chazzie skrev:Jag fick fram kring 7000kr i skatter när jag kollade i Matrix, men är det inte mer än 3800? =} Jag ämnar att göra min first first till samma destination nämligenKlicka för att utvidga...
Förr i tiden var det vanligare. Innan SAS började med fast YQ på awards.blobloblo skrev:Aldrig sett en F-route med skatter över 4000 kr.Klicka för att utvidga...
Precis!Jakob Österberg skrev:Det är väl numera fastpris på bränsletilläggsbiten med Eurobonus. Bara skatterna som skiljer.Klicka för att utvidga...
NiNE skrev:Bonusprogram: EurobonusFlygbolag: SASKabinklass: BusinessAvreseort: StockholmDestination: MiamiEnkelresa eller Tur&retur: Tur&returAntal poäng (per person): 50.000 (två vuxna med 2-4-1, två barn 3 och 5 år samt ett spädbarn)Skatter&avgifter (per person): 536krNär (avresans tidpunkt): mars 2017Bokad: februari 2017Hade en massa poäng som förfaller och lyckades inte övertala min fru att ta en First över helgen, så hela familjen får följa med i SAS business istället. Fem personer för 200.000 poäng i Business till Miami måste väl ändå ses som ett kap. Tre barn i främre kabinen... Jag ber om ursäkt i förväg till eventuella medpassagerare som läser detta.http://www.gcmap.com/mapui?P=ARN-OSL-MIA-CPH-ARN&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperKlicka för att utvidga...
Tycker det är just sent inpå som man kan hitta 4 eller fler. Nu i Jan-Mars har de dessutom släppt fler Business än vanligt. Förra året hittade jag 5 till EWR I Juni för resa i Juli.Kimmen00 skrev:Hitta 4 platser i C så sent inpå?? Grattis!Klicka för att utvidga...