Thornado
Medlem
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: ANA, Thai
Kabinklass: C
Avreseort: Tokyo
Destination: Bangkok (med ett stopp på 22h i Seoul)
Enkelresa eller Tur&retur: t/r
Antal poäng (per person): 37500 (Amex 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 1250 SEK
När (avresans tidpunkt): Feb 3 2017
Bokad: Feb 1 2017
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Hade en resa till/från Tokyo bokad sen länge (SAS-kampanj, dålig karaktär, osv...), men kände mig inte jättesugen på att vara i Tokyo i helgen då jag åker dit igen i slutet av mars, så det blev ett litet Asienäventyr. Ett kort stopp i Seoul på strax under ett dygn och sen två dygn i Bangkok. Blir rätt så mycket flygande i förhållande till den totala tiden, men jag fegade ändå ur och bokade returen från Bangkok direkt till Narita. Funderade länge på att ta vägen via Singapore för att få testa Thais A350 (om någon tycker att detta är något man borde ha testat så har ni fram till att jag kliver på flyget mot Tokyo imorgon på er att övertyga mig att boka om
).
Flygbolag: ANA, Thai
Kabinklass: C
Avreseort: Tokyo
Destination: Bangkok (med ett stopp på 22h i Seoul)
Enkelresa eller Tur&retur: t/r
Antal poäng (per person): 37500 (Amex 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 1250 SEK
När (avresans tidpunkt): Feb 3 2017
Bokad: Feb 1 2017
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Hade en resa till/från Tokyo bokad sen länge (SAS-kampanj, dålig karaktär, osv...), men kände mig inte jättesugen på att vara i Tokyo i helgen då jag åker dit igen i slutet av mars, så det blev ett litet Asienäventyr. Ett kort stopp i Seoul på strax under ett dygn och sen två dygn i Bangkok. Blir rätt så mycket flygande i förhållande till den totala tiden, men jag fegade ändå ur och bokade returen från Bangkok direkt till Narita. Funderade länge på att ta vägen via Singapore för att få testa Thais A350 (om någon tycker att detta är något man borde ha testat så har ni fram till att jag kliver på flyget mot Tokyo imorgon på er att övertyga mig att boka om