Senaste nytt

Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ringde AA och fick Etihad bokningsref nummer, sen loggade jag in på Etihads hemsida med den, under Manage My trip. Där kunde man sen välja säten. Jag tror inte Bens trick behövs längre, då Etihad uppdaterat sin hemsida, jag slapp iaf trixa med adressen.

Japp, går utmärkt att välja plats bara man ber om sin Etihad-referens först.

Tydligen inte för alla.
Untitled.jpg

Inte samma men liknande; fick felmeddelande att min bokning ej var qualified för chauffeur service vi hemsidan. Men när jag ringde in och bokade densamma var allt grönt. Etihad kanske har hyrt in IT-drift från SAS?

Bonusprogram:AAdvatage
Flygbolag: Finnair, British Airways, Cathay Pacific, Japan Airlines
Kabinklass: Economy, Business, First
Avreseort: Stockholm
Destination:Sydney
Enkelresa eller Tur&retur:Tur&retur
Antal poäng (per person):160.000
Skatter&avgifter (per person):ca 3000 kr
När: April 2016
Bokad: Januari 2016

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Bränner av lite poäng innan AAdvantage devalveringen träder i kraft. Lyckades få samtliga Cathay Pacific Airlines och Japan Airlines-flighter i First. Märkliga var att det inte gick att hitta någon business tillgänglighet i mellan Stockholm och Helsingfors.

Bonusprogram:AAdvatage
Flygbolag: Finnair, British Airways, Cathay Pacific, Japan Airlines
Kabinklass: Economy, Business, First
Avreseort: Stockholm
Destination:Sydney
Enkelresa eller Tur&retur:Tur&retur
Antal poäng (per person):160.000
Skatter&avgifter (per person):ca 3000 kr
När: April 2016
Bokad: Januari 2016

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Bränner av lite poäng innan AAdvantage devalveringen träder i kraft. Lyckades få samtliga Cathay Pacific Airlines och Japan Airlines-flighter i First. Märkliga var att det inte gick att hitta någon business tillgänglighet i mellan Stockholm och Helsingfors.
Jag är lite förvånad över att AAdvantage accepterade byte i två olika zoner och debiterade endast för Europe - South Pacific T/R i First class.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen