Dr. Miles
Expert
Grattis! Både Open Jaw & Stopover & ANA F
Men dyrare än First class award till Sydostasien (110.000 miles) eller tilll Norra Asien (100.000 miles).
Jag undrar om USDM agenten trodde att Hanoi låg i Karibien. (125.000 miles)
Det är en bra bonusresa.
Det är lite synd på sträckan mellan Osaka och Auckland. Air New Zealand flyger med Boeing 767 med gamla recliner stolar på denna rutt.
Air New Zealand Business class på Boeing 767
![]()
(Foto: Jacob)
Men dyrare än First class award till Sydostasien (110.000 miles) eller tilll Norra Asien (100.000 miles).
Jag undrar om USDM agenten trodde att Hanoi låg i Karibien. (125.000 miles)![]()
Tack! Bra fråga, det var inget jag reflekterade över vid tillfället. Kanske var enbart tur.Bra bokning! Hur kom du undan med så lite som 775 SEK i avgifter? NH i F brukar alltid dra upp priset ...
Bra bokning!
Där ser man nyttan med att ha tillång till flera bonusprogram, då har man ju möjligheten att välja det som passar en bäst för tillfället. Här var ju skillnaden gigantisk.
Synd bara att LifeMiles inte tillåter någon stopover på OW eller RT award tickets. Då hade det varit riktigt bra.
Det låter bra A380*G.
Har du hittat någon speciell typ av bokningar eller kombination av zoner hos LifeMiles, där du får ut extra bra value för dina awardbokningar i business eller F?