Positiv artikel angående detta
SAS forlater Star Alliance i 2024: Hva kan vi forvente oss?
Hvis alt går etter planen for SAS, så blir 2024 året, hvor flyselskapet forlater Star Alliance og blir medlem av den konkurrende SkyTeam alliansen. Men hva kan vi som passasjerer – og bonuspr…finalcall.travel
Det är nog inte så konstigt.Upplever det som en artikel med tankar destillerat från ett forum som detta.
Jo, det har den.vet inte om denna har blivit länkad innan
"Vi kommer att belöna våra mest lojala kunder"
En diskussion som har överraskat SAS-chefen Anko van der Werff efter att det blev klart med de nya ägarna i oktober är frågan om Eurobonus-programmets framtid, kundernas samlade bonuspoäng och statusnivåer.www.realtid.se
En positiv sak är att Tarom nu kanske blir intresserade av att återöppna sin Arlanda-linje eller om SAS kanske börjar flyga på Bukarest som SkyTeam-bas. Nu när jag behövde boka en resa dit märkte jag att enda direktalternativet jag kunde hitta var Wizzair från Skavsta, och det är inte något jag direkt är sugen på.
Hade faktiskt en resa med Tarom bokad 2020 som jag fick inställd och återbetald pga pandemin, och sedan kom linjen aldrig tillbaka.
Ok, jag erkänner att nya långlinjer vore mer spännande men man får inte glömma att också glädja sig åt småsaker som kanske kan bli bättre
Om du menar A318 så hade de den åtminstone fortfarande förra året när jag flög LHR-OTP. Man fick vara väldigt uppmärksam för att se skillnaden mot en A319.Ytterligare en fördel är väl att det finns chans att flyga babybusen då också. Om de fortfarande flyger den?
F-GUGP var ute och flög senast igår så än då länge verkar det finnas chans! https://www.flightradar24.com/data/aircraft/f-gugpYtterligare en fördel är väl att det finns chans att flyga babybusen då också. Om de fortfarande flyger den?