Avgeek skrev:Var i ett större sällskap på deras smygöppning idag. Helt ok faktiskt, bättre än vad jag trodde. Lite bilder lånade från min vän som tog bilder.Diggade Krug-vagnenKlicka för att utvidga...
Bonden skrev:Behöver man gå igenom säkerhetskontrollen för att komma in där?Klicka för att utvidga...
Resenären skrev:Svar Ja:Terminal 5 Efter säkerhetskontrollenKlicka för att utvidga...
Skall inte vara något problem, alla som skall till SAS lounge på T5 och skall åka inrikes sedan från T4 lyckas med det.Bonden skrev:En newbie fråga här, kan man komma in genom säkerhetskontrollen på terminal om man åker inrikes?(är rätt ofta på ARN men har bara åkt utrikes 1-2 gånger därifrån)Klicka för att utvidga...
Bonden skrev:En newbie fråga här, kan man komma in genom säkerhetskontrollen på terminal om man åker inrikes?(är rätt ofta på ARN men har bara åkt utrikes 1-2 gånger därifrån)Klicka för att utvidga...
Trevlig. Vad är ett bra pris?Tobias V B skrev:Avnjuter ett glas Krug till bra prisKlicka för att utvidga...
Ja det ska finnas en hiss lite längre bort men vart den ligger har jag inte forskat i011430121 skrev:Det jag har tänkt på när jag har passerat förbi trappen som är brant, finns det någon entré för te.x. personer i rullstol?Klicka för att utvidga...
295kr/glaset. Flaska fanns för ca 1900kr.Agö skrev:Trevlig. Vad är ett bra pris?Klicka för att utvidga...
Vi är nog på väg dit snart...Agö skrev:Har precis ätit en ganska trist ryggbiff serverad med lika trista frittar, en ganska god bea och en tomatsallad där tomaterna frusit ihjäl. Till 355 SEK. Nja.Klicka för att utvidga...