Jönsson
Medlem
Kan garantera att majoriteten kommer med båt....och fortsätta förlägga det på en plats där i princip alla flyger in istället för att samlas i stockholm dit majoriteten av deltagarna kan ta sig med minimala resor.
Kan garantera att majoriteten kommer med båt....och fortsätta förlägga det på en plats där i princip alla flyger in istället för att samlas i stockholm dit majoriteten av deltagarna kan ta sig med minimala resor.
Jag tycker även att alla musikfestivaler borde förläggas i Stockholm, bara för att de grundats/uppstått någon annanstans så är det bara rationellt att flytta dem till huvudstaden när de blir populära - kan ju inte ha folk resandes!...och fortsätta förlägga det på en plats där i princip alla flyger in istället för att samlas i stockholm dit majoriteten av deltagarna kan ta sig med minimala resor.
Det går ju att ta ut vilka ockerpriser som helst när det gäller Almedalsveckan. Se bara på boendepriserna i Visby under veckan.
Det går ju att ta ut vilka ockerpriser som helst när det gäller Almedalsveckan. Se bara på boendepriserna i Visby under veckan. Tyvärr bryr sej de flesta deltagarna inte så mycket om kostnaderna eftersom det till sist är skattebetalarna som för stå för de mesta av kostnaderna. Man fråga vilken samhällsnytta detta spektakel tillför.
Till veckans försvar kan jag säga att det har givit mig massor dom gånger jag har varit där! Många bra korta föreläsningar och seminarier. Sist åkte jag båt, hade med mig cykel och sov i tält![]()
Instämmer helt. Var bl.a. på två mycket bra seminarier idag, och fler blir det under veckan som kommer.Till veckans försvar kan jag säga att det har givit mig massor dom gånger jag har varit där! Många bra korta föreläsningar och seminarier. Sist åkte jag båt, hade med mig cykel och sov i tält![]()
Detta måste nog ändå vara ett rekord. SAS Plus sträcker sig hela vägen till rad 30 på SK80 VBY-ARN på torsdag. SAS GO får trängas på rad 31.
Visa bifogad bild 93175