Senaste nytt

Pointrabat på bonusrejser for Diamantmedlemmer fra 8. Juni

FF#1

Medlem
ja vi får se vad sjutton det blir, det är bra att de försöker men är lite bekymrad att de så sällan når ända fram med sina fantastiska erbjudanden.
 

kexxcream

Medlem
Nu kom mailet för guldmedlemmar.

Screenshot 2015-06-07 15.10.09.png
 

Henrico

Medlem
Hade ju dock varit trevligt om alla Diamond får mailet först :-o

Luleå... Är nog bara långsam fiber som gör att det tar lite tid att överföra datat.. :) Men det viktiga mailet är ju det på måndag, skicka ett PM om du inte får det om du vill ha länken.
 

flum

Medlem
Luleå... Är nog bara långsam fiber som gör att det tar lite tid att överföra datat.. :) Men det viktiga mailet är ju det på måndag, skicka ett PM om du inte får det om du vill ha länken.
Hihi, jo, det är nog bara rullbanden som inte hunnit upp med tåget än :p
 

Chrille

Medlem
Frågan är ju om SAS medvetet differentierar erbjudandena även inom respektive statuskategori?
Eller om det är helt slumpmässigt att jag ibland får Diamond-erbjudande, ibland tips om att signa upp mig i Eurobonus...?
 

johhenrik

Medlem
Frågan är ju om SAS medvetet differentierar erbjudandena även inom respektive statuskategori?
Eller om det är helt slumpmässigt att jag ibland får Diamond-erbjudande, ibland tips om att signa upp mig i Eurobonus...?
Det kan ju också vara din mailleverantör. Prova att ändra till en annan mailadress och se om det fungerar bättre. Kan ju också vara som så att det fastnar i spamfilter. Själv kör jag all min mail som har med resor at göra på en Gmail-konto och har inga problem med SAS och andra att få dem.
 
Toppen