Charlie D
Medlem
Svar ja! Dom ramlade in 16 mars!
Ok. Mina lyser med sin frånvaro
Svar ja! Dom ramlade in 16 mars!
Provat att gå tillbaka i webbläsaren och trycka igen?Jag har fortfarande samma problem, jag skickas vidare till catalogue.membershiprewards.se/index.mtw och får
veta att Vi kan tyvärr inte bearbeta din begäran just nu. Försök använda dina poäng senare eller ring Kundservice på 0771-29 55 00 om du vill ha hjälp.
Det funkar inte för mig tyvärr. Jag kan gå fram och tillbaka hur många gånger som helst men jag kommer ingenstans med detta.Provat att gå tillbaka i webbläsaren och trycka igen?
Verkar konsekvent hända vid första "trycket" på den länken, resten funkar som vanligt.
När du får upp felsidan tryck bara på logga in på den sidan så fungerar det! Iaf för migDet funkar inte för mig tyvärr. Jag kan gå fram och tillbaka hur många gånger som helst men jag kommer ingenstans med detta.
Tack för tipset. Funkar inte för mig. Trycker jag på logga in går jag vidare till membership rewards poängen men inte till mina SAS poäng tyvärr.När du får upp felsidan tryck bara på logga in på den sidan så fungerar det! Iaf för mig![]()
Funkar inte det heller. Fattar inte vad det är som är fel.Har du provat att helt enkelt ladda om sidan (F5)? Du får du frågan om att skicka om formulär, svara ja så ska det funka. Går bra 100 ggr av 100 för mig.