Senaste nytt

Poängerbjudande på SAS desinationer, boka 29 September - 6 Oktober

Ingen kampanj i business, eller?
Inte enligt mailet jag fått, men så här ser det ut på sajten:

Biljetter_för_poäng.png

Så enligt beskrivningen så ska det finnas 2 kampanjer...

Riktigt bra priser till Europa
10.000 i GO och 15.000 i PLUS per person, har tittat lite olika datum till både norra och södra europa :)
Har tydligen ändrats nu, 18k i go till London och Milano som jag precis tittade.
Innan så var det 10k i GO till Barcelona, London och Milano... Var väl för bra för att vara sant tyvärr :(

Är totalt 100% uppgiven!
Som jag skrev tidigare idag lyckades jag inte komma in till kampanjen. Försökte nu igen ikväll och hittade 2 biljetter OSL-LPA till kampanjpris.
Men vad händer när jag ska betala med mitt kombinerade Diners/EB kort. Samma svar fyra gånger.

ePayment has generated a system error

Sorry! The transaction could not be performed as required. Please try again later.

Medan jag försökte igen senare så har de två biljetterna som fanns på utresan den 1/3 försvunnit.
Försökte förgäves ringa deras s.k customer support. ledsnade på musiken efter 10 minuter. Ingen svarade trots jag matat in återuppringning.
Sorry men efter att ha suttit och jäklats framför pc i nästan en timme för att få igenom en bokning är jag nu urless på allt vad som SAS står för.
Fru Ulagun ledsen för att en Kanarie semester försvann.
Lågprisbolagen kan bara inte vara sämre än dessa inkompetenta amatörer.

• Gilla
Reactions: obs
Är totalt 100% uppgiven!
Som jag skrev tidigare idag lyckades jag inte komma in till kampanjen. Försökte nu igen ikväll och hittade 2 biljetter OSL-LPA till kampanjpris.
Men vad händer när jag ska betala med mitt kombinerade Diners/EB kort. Samma svar fyra gånger.

ePayment has generated a system error

Sorry! The transaction could not be performed as required. Please try again later.

Medan jag försökte igen senare så har de två biljetterna som fanns på utresan den 1/3 försvunnit.
Försökte förgäves ringa deras s.k customer support. ledsnade på musiken efter 10 minuter. Ingen svarade trots jag matat in återuppringning.
Sorry men efter att ha suttit och jäklats framför pc i nästan en timme för att få igenom en bokning är jag nu urless på allt vad som SAS står för.
Fru Ulagun ledsen för att en Kanarie semester försvann.
Lågprisbolagen kan bara inte vara sämre än dessa inkompetenta amatörer.

Ok
Skam den som ger sig.
Försökte på nytt med mitt Master Card ist.f. Diners och andra datum.
Fick följande svar

Fyll i betalningsuppgifter
  • Det har uppstått ett internt minnesfel (3006)
Bara att instämma. Finns nog en mängd interna minnesfel inom SAS.
Bra att de erkänner.

Toppen