Senaste nytt

Poängchans! Diners Club har 10% rabatt på presentkort

Såhär får man mest valuta för pengarna har jag kommit fram till.

Köp ett "super presentkort" på 10 000 kr
avgift på 10 kr per "super presentkort" tillkommer
Välj att få det levererat via email/sms så kostar det bara 5 kr

Så för 9013,50 kr får man ett presentkort för 10 000 kr.

Detta presentkort man använda för att köpa andra presentkort, betalar man de andra presentkorten som är butiksunika med ett super presentkort så slipper man fraktavgiften på 35 kr för prsentkorten. Man behöver inte använda upp hela super presentkortet på en gång.

Detta är hur man utnyttjar detta erbjudande på bästa sätt.

Jag tror att Presentkortstorget försöker sig på en fuling.
Jag beställde många Presentkort i söndags.
Det är ännu inte debiterat.
Jag ringde upp och de säger att det beror på att det är något fel på mitt kort. (Vilket det inte är)
Risken är ju att de tänkt att debitera kortet i december så man missar rabatten.
Så jag anullerade orden och fick just bekräftelse på det.
Jag gillar inte när de slösar bort min tid. :mad:

Ja jag tror inte att jag kommer använda mig av Presentkortstorget mer.
Det får bli Presentkort direkt med butikerna för trippla poäng nu till helgen istället.:)

Jag ringde till dem och de sa att "vi kan inte garantera leverans idag",
Nähä, men det står ju leverans 30/11 i bekräftelsen
Jomen vi har mycket att göra och hinner kanske inte innan 16:00, och dessutom måste ju kortköpet gå
igenom :rolleyes:

Vi köper in en hel del presentkort på jobbet för olika typer av premieringar etc. Min erfarenhet är att de är väldigt snabba att leverera presentkorten. Normalt sett kommer de med posten dagen efter. Jag tycker det är märkligt och sorgligt om man slirar med Dinerskundernas köp bara för att erbjudandet var "för bra".

Skurkar eller klåpare.

Kan jag beställa ett presentkort med leverans samma dag?
Ja, i fall du beställer ett SuperPresentkort med leverans via e-post eller sms, kan vi leverera presentkortet direkt till en mobiltelefon eller en e-postadress.

Frågor & svar

Min inställning är att Diners kommer att se till att du får dia poäng samt din rabatt eftersom att du har en bekräftelse på att köpet har gjorts inom den tiden som angavs. När jag pratat med SEB i samband med MC kampanjer som varit så har de sagt att om jag inte fått mer poäng så går det bra att kontakta dem och skicka med bevis på att jag gjort köpet inom tidsangivelsen och då åtgärdar de så man får rätt poäng och så.

Min inställning är att Diners kommer att se till att du får dia poäng samt din rabatt eftersom att du har en bekräftelse på att köpet har gjorts inom den tiden som angavs. När jag pratat med SEB i samband med MC kampanjer som varit så har de sagt att om jag inte fått mer poäng så går det bra att kontakta dem och skicka med bevis på att jag gjort köpet inom tidsangivelsen och då åtgärdar de så man får rätt poäng och så.

Det är möjligt att du har rätt, men trots att deras website lovar leverans samma dag har jag fortfarande inte sett något presentkort.

Hade man fått det samma dag och kunnat använda det direkt hade jag köpt flera stycken.

Toppen