Jag har bokat en business class-biljet via SAS hemsida som kostade cirka 360 000 poäng och skulle antagligen behöva avboka den men skulle vilja veta (ungefär) hur många poäng jag kommer få tillbaka (är EBG om det har någon betydelse).
När jag ringde SAS kundtjänst så sa de att de inte kunde svara eftersom biljetten inte är en award-biljett utan klassas som poäng+pengar-biljett (men jag betalade med poäng och betalade endast skatter och avgifter med pengar).
På hemsida finns inte längre alternativt att avboka utan endast att ändra biljetten. Är mer än 24 timmar sedan bokningen gjordes och flyget avgår om cirka 3 veckor med hemresa om cirka 3 och en halv vecka. Biljetten är på ena benet bokningsklass J (Business smart) och på andra benet bokningsklass C (Business Pro).
Är det någon som kan ge en uppskattning på ungefär hur mycket poäng jag skulle få tillbaka och stämmer det att SAS inte kan säga vad man får tillbaka innan man gör avbokningen?
Stort tack för hjälp från alla er insatta på forumet!
När jag ringde SAS kundtjänst så sa de att de inte kunde svara eftersom biljetten inte är en award-biljett utan klassas som poäng+pengar-biljett (men jag betalade med poäng och betalade endast skatter och avgifter med pengar).
På hemsida finns inte längre alternativt att avboka utan endast att ändra biljetten. Är mer än 24 timmar sedan bokningen gjordes och flyget avgår om cirka 3 veckor med hemresa om cirka 3 och en halv vecka. Biljetten är på ena benet bokningsklass J (Business smart) och på andra benet bokningsklass C (Business Pro).
Är det någon som kan ge en uppskattning på ungefär hur mycket poäng jag skulle få tillbaka och stämmer det att SAS inte kan säga vad man får tillbaka innan man gör avbokningen?
Stort tack för hjälp från alla er insatta på forumet!