Senaste nytt

Poäng för att bibehålla Eurobonus Guld

Mackan11

Ny medlem
Hej!

Märker att jag har en del ’bas-poäng’ som fattas för att få behålla mitt Guldstatus (har t.o.m. 30/11 på mig) ä, är det ngn som har bra tips på bästa och billigaste sättet för mig att få mkt poäng?

Mvh,
Mackan
 
1664286389970.png


~ 4000 kr för 4,930 miles i J dvs ~ 10 000 Baspoäng är rätt decent value!
 

Nander

Medlem
Måste ju vara någon "error fare" - Business-biljetterna är avsevärt billigare än Economy på samma flyg. Ska man ta sig en vända till Madiera, måntro?

1664291126477.png
 

Nander

Medlem
Kolla TAP:s hemsida - samma pris (eller nästan samma pris) finns för en mängd datum i oktober och november. Du behöver inte ens spendera mer än 5 timmar på Madeira om du inte vill - för ~4,400 SEK i Business. Det var från CPH, men verkar vara ungefär samma priser från ARN.

1664293594513.png
 

Remains

Medlem
Jag behöver 6,500 poäng för att behålla guld. Har EDB, så jag har guld nästa år också, men antar att jag blåser min svit för lifetime gold som är uppe i fem år nu. Skulle kunna tänka mig att åka TAP till Lissabon eller Mateira en helg. Är deras business ok, eller är det samma som SAS Plus inom Europa?

Kanske bättre med en sväng till Istanbul, hur vet man hur mycket poäng det kan ge?
 

fcx

Medlem
Jag behöver 6,500 poäng för att behålla guld. Har EDB, så jag har guld nästa år också, men antar att jag blåser min svit för lifetime gold som är uppe i fem år nu. Skulle kunna tänka mig att åka TAP till Lissabon eller Mateira en helg. Är deras business ok, eller är det samma som SAS Plus inom Europa?

Kanske bättre med en sväng till Istanbul, hur vet man hur mycket poäng det kan ge?
TAP har en bra business. Varm mat och gardin. Dessutom ofta överkomliga priser.
 
Toppen