Kan du skriva länken?oneM skrev:Detta också, Sas IT ...Klicka för att utvidga...
Kan du skriva länken?oneM skrev:Detta också, Sas IT ...Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Det är jättelätt att hitta informationen på SAS Plusgrades webbisda.Det står att tillåten bagagevikt är enligt originalbokning. (oavsett om man uppgraderar till SAS Plus eller till Business)Klicka för att utvidga...
Förutom inrikesbiljett finns det ingen moms på flygbiljetter väl?flygahitochdit skrev:Vet ni om det enkelt går att få ett riktigt kvitto på om man uppgraterats med pengar? Alltså där det framgår moms etc.Klicka för att utvidga...
PrecisDr. Miles skrev:Förutom inrikesbiljett finns det ingen moms på flygbiljetter väl?Klicka för att utvidga...
mileshunter skrev:Hur kan man lägga poängbud ? När jag tittar ser jag bara budmöjligheter i SEK, NOK, EUR USD. Hittar alltså inte knappen där man ändar till EB poäng. Vad missar jag ?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Hade du ditt Eurobonusnummer ordentligt registrerat i bokningen, och var du inloggad? Vet inte om det spelar roll men antar att även icke EB-medlemmar kan buda och då bör ju endast cashvarianten visas.Klicka för att utvidga...
Det gjorde de innan sommaren.Myllys35 skrev:Ska åka till Hong Kong om mindre än en månad och har bokat i ekonomi. När jag kollar på uppgradering till plus är lägsta bud 185 euro per person enkel väg. En kollega uppgradera på samma sträcka för runt tusenlappen för några månader sedan. Har SAS höjt priserna?Klicka för att utvidga...
Om ni flyger på samma bokning så ja... Gjorde det för min fru och barn i somras.Ludvig Skalme skrev:Om jag och en kompis ska åka iväg longhaul kan jag buda plusgrade för bägge två? Med mina poäng då alltså.Klicka för att utvidga...
Ludvig Skalme skrev:Om jag och en kompis ska åka iväg longhaul kan jag buda plusgrade för bägge två? Med mina poäng då alltså.Klicka för att utvidga...
Märkte detta idag. Tänkte nämligen buda men det gick ju inte alls med poäng. Någon som har en lösning hur man får fram "rätt" eurobonusnummer på plusgrade?ResenärenLars skrev:Det kan du göra, men tänk på att om ni båda är Eurobonusmedlemmar och har registrerat era EB-nummer i bokningen så kommer Plusgrade att gå efter den som står först i bokningen. Den går i bokstavsordning som jag har förstått det. Om det är så att din kompis kommer före dig i alfabetet så är det bäst att denne inte registrerar sitt EB-nummer i bokningen förrän efter att ni fått besked om ni fått uppgradering eller ej.Klicka för att utvidga...
Maila EBG/EBD- supporten ska funka, de kan då ta bort din väns EBnummer. Är du lägre status så återstår väl telefoncrown skrev:Märkte detta idag. Tänkte nämligen buda men det gick ju inte alls med poäng. Någon som har en lösning hur man får fram "rätt" eurobonusnummer på plusgrade?Klicka för att utvidga...
Malm skrev:Hej! Jag har en bokning i Go till Tokyo (ARN-CHP-NRT) för fem pers i februari där jag enbart har fasta bud mellan CHP-NRT. Kan inte ändra budet från 675€ (business) eller 260€ (plus). Däremot går ARN-CHP att justera 45-105€.Kan man lägga andra unika bud lite närmare avresan?Klicka för att utvidga...
Malm skrev:Hej! Jag har en bokning i Go till Tokyo (ARN-CHP-NRT) för fem pers i februari där jag enbart har fasta bud mellan CHP-NRT. Kan inte ändra budet från 675€ (business) eller 260€ (plus). Däremot går ARN-CHP att justera 45-105€.Kan man lägga andra unika bud lite närmare avresan?Klicka för att utvidga...
Ja, Plusgrade har ändrat reglerna hyfsat nyligen har jag för mig (~någon månad)LSH skrev:Åkte precis CPH-NRT-CPH och hade lagt bud (i poäng) flera månader innan. Kunde inte ändra budet men ett av dem gick igenom så lagda bud verkar "spela".Klicka för att utvidga...