Ludvig Skalme
Medlem
När man uppgraderar till Plus eller Business blir det "Saver" biljetter då? Tänker på poängintjäningen.
JaNär man uppgraderar till Plus eller Business blir det "Saver" biljetter då? Tänker på poängintjäningen.
Jag tror det är lite flytande priser och blir inte förvånad om de sänker dom under sommaren.Tror vi att de gamla sommarpriserna återvänder i maj eller är priserna från 1 september 2016 det som gäller?
Ration mellan cash och poäng är något vi inte känner till, hur de värderas mot varandra. En EBS som budar 26k och du som EBD budar 20k så har nog EBS högsta budet då det borde räknas som 28.6kÄr det någon som vet om bud i pengar ändå "rankas" högre om man är EBD/EBG? Alltså om jag som EBD budar 20.000 poäng så räknas det som 26.000 och borde gå över en EBS som budat 26.000 men om jag budar €250 vad är min fördel då? (alltså Plus till Business)
Har du testat via mobilsidan? De har kanske mindre libs som laddas där? ( ej verifierat men vet att mobilen funkade när webben krånglade en gång för mig)Hmm... är det bara jag som varken kan lägga in om nya uppgraderingar eller ändra befintliga uppgraderingsönskemål? Sidan laddar, men inte själva möjligheten att dra i slidern för att välja ett bud. Jag ser att det är något Amazon-content som inte riktigt läses in, så det har kanske att göra med S3-problemen i natt hos Amazon...