D
Deleted member 4140
Guest
6500sek från Go - Business till Tokyo under nästa år. Går inte att dra slidern, verkar ha blivit som OT..
6500sek från Go - Business till Tokyo under nästa år. Går inte att dra slidern, verkar ha blivit som OT..
Formuleringen "technical and/or legal reasons" gör mig väldigt nyfiken...
Formuleringen "technical and/or legal reasons" gör mig väldigt nyfiken...
Jag TROR att det är inte tillåtet att sälja flygbiljett/uppgradering genom budgivning på linjer till/från Japan.
Det gäller även hos andra flygbolag som t ex SWISS.
FAQs | SWISS Upgrade Bargain | SWISS
Om du vill maximera chanserna så är det mätaren i topp som gäller. Pengar och poäng ska räknas lika mycket, säg att det finns 100 steg på skalan så är det 25e steget på poäng värt lika mycket som 25e för cash (det är min teori).Hej alla BC.
I morgon är dagen D då jag förhoppningsvis får besked på om min Plusgrade från Y till C går igenom från ARN till LAX då det är 48 timmar kvar. Jag har lite mer än vanligt på spel och behöver därför lite råd. Det är nämligen så att min dotter på 6 år sitter för tillfället som Unaccompanied Minor i C och jag är en Y biljett. Jag vill självklart sitta med henne (och i värsta fall gör jag någon i Y väldigt glad och låter denna byta plats med henne) Nu till frågan. Jag har lagt in ett bud på drygt 25000 poäng för utresa så jag precis har kommit över på fairly good (tror jag den heter). Någon som har några teorier om pengar väger tyngre än poäng dvs att någon som lagt fairly good i pengar går före mig? Jag har guldstatus ska tilläggas. Ringde SAS precis och det är 6 platser kvar i C. Börjar nästan fundera om jag ska offra dom sista 10000 poängen för att maximera mina chanser med tanke på situationen. Samtidigt överlever jag med en Y plats för oss båda även om C såklart lockar mer inför en sådan resa.
Tips hur jag kan maximera mina chanser mottages gärna. Kommer självklart prova på både standby uppgrade och försöka prata med dom på plats om dom kan flytta mig men tvivlar mycket på den sista![]()