Vi fick baspoäng för uppgradering av en resa i lördags (19/2).Jannes skrev:Och ännu större försämring är att de hittils betalat ut Extrapoäng istället för Baspoäng när man fått igenom en uppgradering med pengar.Klicka för att utvidga...
Vi fick baspoäng för uppgradering av en resa i lördags (19/2).Jannes skrev:Och ännu större försämring är att de hittils betalat ut Extrapoäng istället för Baspoäng när man fått igenom en uppgradering med pengar.Klicka för att utvidga...
Jag har en resa till SFO i slutet av april, bokad i plus för att kunna behålla mitt EBD, denna resa var tänkt åkas i november, men SAS ställde in avgångarna i oktober jag flyttade till april la ett bud på lägsta nivå som var 3900krMillion Miler skrev:Surprise surprise.. SAS har gjort en intressant ändring av intjäning för uppgraderingar med pengar. Till det sämre givetvis. Man får alltså mer poäng precis som förut men inte längre enligt ny bokningsklass..Visa bifogad bild 126429SAS – tjäna och använd poäng | SASKlicka för att utvidga...
Okej, bra att veta att det är rättat nu! Jag och minst en annan här på BC har fått Extrapoäng.viklund skrev:Vi fick baspoäng för uppgradering av en resa i lördags (19/2).Klicka för att utvidga...
Jannes skrev:Kan du säga, fick du en rad i aktiviteten som ser ut lite som följande?SASUPGRADE incentive for SK123 20220219 ARN-CPH PNR WA9B4A GO to PLUS
Klicka för att utvidga...
Ebretro är en standardadress, japp.Jannes skrev:Okej, bra att veta att det är rättat nu! Jag och minst en annan här på BC har fått Extrapoäng.Kan du säga, fick du en rad i aktiviteten som ser ut lite som följande?SASUPGRADE incentive for SK123 20220219 ARN-CPH PNR WA9B4A GO to PLUS
Jag kontaktade supporten, de informerade att de "borde vara" baspoäng, att de inte kunde se mina aktiviteter där. Sen bad de mig kontakta en epost som började med "ebretro", är det en adress som är bekant åt någon? Har inte fått svar på 6 arbetsdagar nu.
Klicka för att utvidga...
eb-retro är svåra att ha att göra med. Tror den ligger i Indien. Fått svar från personer med Indiska namn på engelska. 2-3 månaders svarstid och vill inte kreditera rätt baspoäng. Orkade inte med efter 3-4 vändor. Diamantsupporten fixade mitt problem på under 24 timmar när jag tog det med dem istället.Jannes skrev:Okej, bra att veta att det är rättat nu! Jag och minst en annan här på BC har fått Extrapoäng.Kan du säga, fick du en rad i aktiviteten som ser ut lite som följande?SASUPGRADE incentive for SK123 20220219 ARN-CPH PNR WA9B4A GO to PLUS
Jag kontaktade supporten, de informerade att de "borde vara" baspoäng, att de inte kunde se mina aktiviteter där. Sen bad de mig kontakta en epost som började med "ebretro", är det en adress som är bekant åt någon? Har inte fått svar på 6 arbetsdagar nu.Klicka för att utvidga...
lorimar skrev:Sträcka: CPH-SFODatum: 2022-03-03Från kabinklass: PlusTill kabinklass: BusinessBud (ange poäng/pengar (valuta)): 28 000 poängBid strength: Lägsta var 24 000Eurobonusstatus: EBDHur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 14 dagar innanGick uppgradering igenom: Nej, 24 timmar innanMärkligt. Det säljs fortfarande rena SAS Bonus-platser till flighten, 24 timmar innan.Mailet från det nya uppgraderingssystemet indikerar dessutom att "Vi har tyvärr inte kunnat hantera ditt bud på en uppgradering av din SAS-bokning eftersom betalningen inte har gått igenom."Tro mig... poäng finns det i överflöd...Klicka för att utvidga...
Teemu skrev:Sträcka: CPH-SFODatum: 2022-03-14Från kabinklass: PlusTill kabinklass: BusinessBud (ange poäng/pengar (valuta)): 38500Bid strength: MedelEurobonusstatus: EBGHur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 4 veckor innanGick uppgradering igenom: Nej, 24 timmar innanMärkligt , de säljer fortfarande 2 platser för denna rutten , 60000 poäng i business one way, men ändå bokat Plus, och enligt mig ett juste budKlicka för att utvidga...
lorimar skrev:Se om du kan uppgradera vid incheckning. Jag fick också nej, med liknande kabinbeläggning som du skriver. Vid incheckning hade jag trots allt blivit uppgraderad.Klicka för att utvidga...