J
jumbooze
Guest
Brukar vara ursprunglig bokningsklassTeemu skrev:Någon som vet om man får poäng efter bokningsklass eller extra poängen för businessklassen vid cash upgrade?Klicka för att utvidga...
Brukar vara ursprunglig bokningsklassTeemu skrev:Någon som vet om man får poäng efter bokningsklass eller extra poängen för businessklassen vid cash upgrade?Klicka för att utvidga...
Det får man inte. Om du uppgraderar vid disk är det Comfort Upgrade – inga poäng.Teemu skrev:Sträcka: CPH-IADNågon som vet om man får poäng efter bokningsklass eller extra poängen för businessklassen vid cash upgrade?/TKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Brukar vara ursprunglig bokningsklassKlicka för att utvidga...
Tack ! Misstänkte det =)SNIFF skrev:Det får man inte. Om du uppgraderar vid disk är det Comfort Upgrade – inga poäng.Klicka för att utvidga...
Kansellerade dessa bud & lade istället bud för poäng.Utresan falerade på 30k, dock så fick jag en op-up på utvägen (TACK SAS).OSL_Commuter skrev:Hmm, detta blir intressant.CPH-ORD EUR 220 Plus till BusinessORD-CPH EUR 220 Plus till BusinessMassor av platser ledigt i C per idag båda vägarna!Klicka för att utvidga...
Idag fick jag besked på att mitt bud påOSL_Commuter skrev:Kansellerade dessa bud & lade istället bud för poäng.Utresan falerade på 30k, dock så fick jag en op-up på utvägen (TACK SAS).Klicka för att utvidga...
Lägg gärna upp enligt den mall som alla andra svarat med, då blir det lätt för @SNIFF att föra in allt i sin databas.OSL_Commuter skrev:Idag fick jag besked på att mitt bud påORD-CPH Plus till C gick igenom med 32k poäng..Tack för den!Klicka för att utvidga...