Intressant! Första gången jag ser att Go->Plus accepteras när det finns ett bud Go->Business och inte tvärtom. Värdefull information om hur kabinklasser värderas inbördes.Toffeekarl skrev:Sträcka: ORD-CPHDatum: 2016-07-20Från kabinklass: GoTill kabinklass: BusinessBud (ange poäng/pengar (valuta)): 55000pBid strength: ModestEurobonusstatus: EBGHur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 2 veckorGick uppgradering igenom: NejSträcka: ORD-CPHDatum: 2016-07-20Från kabinklass: GoTill kabinklass: PlusBud (ange poäng/pengar (valuta)): 25000pBid strength: ModestEurobonusstatus: EBGHur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 2 veckorGick uppgradering igenom: JaKlicka för att utvidga...
Business kan ju vara fullt, då blir det svårt att uppgradera.storbokstav skrev:Intressant! Första gången jag ser att Go->Plus accepteras när det finns ett bud Go->Business och inte tvärtom. Värdefull information om hur kabinklasser värderas inbördes.Klicka för att utvidga...
Det säger tyvärr ingenting.storbokstav skrev:Intressant! Första gången jag ser att Go->Plus accepteras när det finns ett bud Go->Business och inte tvärtom. Värdefull information om hur kabinklasser värderas inbördes.Klicka för att utvidga...