Senaste nytt

Plusgrade: Rapportera dina bud

Sträcka: CPH-LAX
Datum: 2022-06-09
Från kabinklass: SAS Plus
Till kabinklass: SAS Business
Bud: 4500 kr
Bid strength: Low
Eurobonusstatus: EBD
Gick uppgradering igenom: Nej, 6h innan avgång

En bokning som gjordes precis innan Covid-epidemin slog in. Uppgraderingsbudet som lades med det föregående systemet landande på 2500kr. Efter flera ombokningar och dessutom ändring av uppgraderingssystem landande budet på 4500kr, vilket var det längsta möjliga.
Fick ett nej mail 6h timmar innan flighten. Mycket tråkigt eftersom halva Business var tillgängligt, enligt Expertflyer. Synd att SAS inte ville ha mina pengar, tycker jag.

Till min stora förvåning kom ett mail någon timme senare med en Courtesy upgrade till Business. Stort tack för det SAS!
 

Sir Lemon

Medlem
Sträcka: CPH-LAX
Datum: 2022-06-09
Från kabinklass: SAS Plus
Till kabinklass: SAS Business
Bud: 4500 kr
Bid strength: Low
Eurobonusstatus: EBD
Gick uppgradering igenom: Nej, 6h innan avgång

En bokning som gjordes precis innan Covid-epidemin slog in. Uppgraderingsbudet som lades med det föregående systemet landande på 2500kr. Efter flera ombokningar och dessutom ändring av uppgraderingssystem landande budet på 4500kr, vilket var det längsta möjliga.
Fick ett nej mail 6h timmar innan flighten. Mycket tråkigt eftersom halva Business var tillgängligt, enligt Expertflyer. Synd att SAS inte ville ha mina pengar, tycker jag.

Till min stora förvåning kom ett mail någon timme senare med en Courtesy upgrade till Business. Stort tack för det SAS!
Grattis! :)
 

Sticktown

Medlem
Sträcka: ORD-CPH
Datum: 2022-06-09
Från kabinklass: SAS Plus
Till kabinklass: SAS Business
Bud: 5100 kr
Bid strength: Low
Eurobonusstatus: EBG
Gick uppgradering igenom: Nix, fick svar 6h innan avgång. Tror businesskabinen var proppfull, liksom nästan hela resten av planet
 

Jockepocke

Medlem
Sträcka: ARN-TRD
Datum: 2022-06-02
Från kabinklass: SAS Go
Till kabinklass: SAS Plus
Bud: 6000p
Strength: Medium
Eurobonusstatus: EBG
Gick uppgradering igenom: Ja, 20 timmar innan avgång

Sträcka: TRD-ARN
Datum: 2022-06-05
Från kabinklass: SAS Go
Till kabinklass: SAS Plus
Bud: 6000p
Strength: Medium
Eurobonusstatus: EBG
Gick uppgradering igenom: Ja, 20 timmar innan avgång

Bägge biljetter var utställda av Widerøe.
 
Toppen