Taggen
Medlem
Jag förstår inte, vad är det som är oklart i de begränsningar som SAS listar i sina villkor?Jag får känslan av att detta även gäller köpta biljetter + cash bids också? Eller alltså endast point + point?
Jag förstår inte, vad är det som är oklart i de begränsningar som SAS listar i sina villkor?Jag får känslan av att detta även gäller köpta biljetter + cash bids också? Eller alltså endast point + point?
Ju jag förstår dig . Jag ska inte samla poäng till EB . Därför är det viktigt att veta vilken bokningklassen är det efter uppgradering. Kanske går att tjäna på någon annan *A programDu får inga poäng för den nya bokningsklassen om det är en resa bokad för poäng. Står tydligt i villkoren för Plusgrade så därmed spelar bokningsklassen du får ingen roll.
Visa bifogad bild 124732
Jag förstår inte, vad är det som är oklart i de begränsningar som SAS listar i sina villkor?
Har aldrig testat själv men ToC från SAS hemsida är rätt tydliga.Ju jag förstår dig . Jag ska inte samla poäng till EB . Därför är det viktigt att veta vilken bokningklassen är det efter uppgradering. Kanske går att tjäna på någon annan *A program
Precis, de har hintat detta i typ tre år men det ksnake inte är så prioriterat just nu så vi får se om det någonsin händer.Detta gäller:
Åker på betald biljett, plusgradar med pengar: man får poäng för nya bokningsklassen
Åker på betald biljett, plusgradar med poäng: man får poäng för nya bokningsklassen (men har hintats av SAS på EBD-event att det ska sluta vara så)
Åker på bonusbiljett, plusgradar med pengar: man får inte poäng för nya bokningsklassen
Åker på bonusbiljett, plusgradar med poäng: man får inte poäng för nya bokningsklassen
Bra och tydligt klargörande!Detta gäller:
Åker på betald biljett, plusgradar med pengar: man får poäng för nya bokningsklassen
Åker på betald biljett, plusgradar med poäng: man får poäng för nya bokningsklassen (men har hintats av SAS på EBD-event att det ska sluta vara så)
Åker på bonusbiljett, plusgradar med pengar: man får inte poäng för nya bokningsklassen
Åker på bonusbiljett, plusgradar med poäng: man får inte poäng för nya bokningsklassen