Senaste nytt

Plusgrade: Rapportera dina bud

Sträcka: CPH-PVG
Datum: 2016-05-16
Från kaninklass: Economy
Till kabinklass: Business
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 3500 SEK
Bid strength: Poor
Eurobonusstatus: EBG
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: Igår
Gick uppgradering igenom: JA

Mycket nöjd!

Sträcka: CPH-PVG
Från kaninklass: Economy
Till kabinklass: Business
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 3500
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: Igår
Gick uppgradering igenom: JA

Mycket nöjd!
DKK eller SEK?

Sträcka: CPH-PEK
Från kabinklass: GO
Till kabinklass: PLUS
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 1100 SEK (lägsta möjliga)
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: idag (14/5) klockan 10:50
Gick uppgradering igenom: JA idag (14/5) klockan 19:30

De där 36 timmarna innan verkar inte vara så exakt. Roade mig med datorn medan poängräkningen på ESC pågick. Nådde timmen noll (36 timmar innan kl 12.25 på måndag) men inte fan blev det något ja eller nej när gonggongen lät. Är det inte automatiserat? Nåväl får väl vänta tills imorgon fm och se om de blev någon C uppgraderingen eller inte.

Väntar med spänning på om mitt skambud för hemresan från HKG går igenom, Go -> Plus men efter att ha åkt Go ned så lockar inte en ännu längre flight hem under samma förhållanden :)

Mindre än 24 timmar kvar till incheck och fortfarande står budet som Pending. Det här börjar ju väldigt bra. Någon som vet om det är helt automatiserat eller sitter det någon och manuellt gör tummen upp/ner på buden?

Mindre än 24 timmar kvar till incheck och fortfarande står budet som Pending. Det här börjar ju väldigt bra. Någon som vet om det är helt automatiserat eller sitter det någon och manuellt gör tummen upp/ner på buden?
Ladda ner appen my flighs3 och kolla i den. Vet att OT syntes där i bokningen innan man fick bekräftelse.

Annars kan du PM:a PNR och så, så kollar jag.

Ladda ner appen my flighs3 och kolla i den. Vet att OT syntes där i bokningen innan man fick bekräftelse.

Annars kan du PM:a PNR och så, så kollar jag.
Det gjorde det i SAS appen också när man valde plats... Men har man inte fått positivt besked 24 timmar innan så är det nog kört (skall vara i alla fall).

Last edited:
Toppen