Budar man i pengar så gör de en reservation ifall budet skulle gå igenom och att det faktiskt då finns pengar att ta för dem.
OK, så jag ska inte tolka det som att det har gått igenom och de bara inte hunnit meddela det?
Budar man i pengar så gör de en reservation ifall budet skulle gå igenom och att det faktiskt då finns pengar att ta för dem.
Nej, reservationen stryks ifall Plusgrade inte går igenom sedanOK, så jag ska inte tolka det som att det har gått igenom och de bara inte hunnit meddela det?
Har SAS börjat flyga från Alaska igen?
Det står ju var och en fullständigt fritt att buda det man anser en uppgradering vara värt och jag vill inte förta din glädje över första resan i businessclass. Alls inte. Men man bör alltid fundera över vad man får för sina poäng. En enkelresa i SAS Business kostar 60 000 poäng så när man budar nästan lika mycket som en motsvarande awardbiljett skulle kosta, då börjar det närma sig det jag för egen del skulle kalla dyrt. Med SAS Mastercard Premium hade man för 60 000 poäng kunnat köpa en tur och returresa i SAS Business. Allt beror ju på hur man värderar sina poäng och möjligheten att få flyga businessclass. Hur man väljer, är upp till var och en. Däremot tycker jag att man bör jämföra och fundera över vad man får för sina poäng och hur svårt man anser sig ha / till vilken kostnad man kan tjäna ihop nya.Sträcka: OSL-EWR
Från kabinklass: Go
Till kabinklass: Business
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 55k
Gick uppgradering igenom: Ja, 47,5 h innan
... första resan i Business!