Nån som vet?Matore skrev:Lite tvetydigt. Är det 10.000 per pax eller totalt?Klicka för att utvidga...
Ja men kolla min skärmdump, står både per pax och totalt 10.000 när jag budat 5000Diamond-in-the-ruff skrev:Plusgrade är per pax på bokningen.Klicka för att utvidga...
Vet du om det nya bokningklassen ? Blir det X eller A ? Är du säker på det ?PRJml2ENIpiC1e3L skrev:Ja , men bra att veta är att du inte kommer få några poäng för den nya bokningsklassenKlicka för att utvidga...
Du får inga poäng för den nya bokningsklassen om det är en resa bokad för poäng. Står tydligt i villkoren för Plusgrade så därmed spelar bokningsklassen du får ingen roll.maxy414 skrev:Vet du om det nya bokningklassen ? Blir det X eller A ? Är du säker på det ?Klicka för att utvidga...
Ja, men jag hoppas att de bara dragit 10 000 poäng från ditt konto och att bekräftelsen är rätt. Allt annat är en glitch i The Matrix.Matore skrev:Ja men kolla min skärmdump, står både per pax och totalt 10.000 när jag budat 5000Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Du får inga poäng för den nya bokningsklassen om det är en resa bokad för poäng. Står tydligt i villkoren för Plusgrade så därmed spelar bokningsklassen du får ingen roll.Visa bifogad bild 124732Klicka för att utvidga...
Jag förstår inte, vad är det som är oklart i de begränsningar som SAS listar i sina villkor?Philip G skrev:Jag får känslan av att detta även gäller köpta biljetter + cash bids också? Eller alltså endast point + point?Klicka för att utvidga...
Ju jag förstår dig . Jag ska inte samla poäng till EB . Därför är det viktigt att veta vilken bokningklassen är det efter uppgradering. Kanske går att tjäna på någon annan *A programTaggen skrev:Du får inga poäng för den nya bokningsklassen om det är en resa bokad för poäng. Står tydligt i villkoren för Plusgrade så därmed spelar bokningsklassen du får ingen roll.Visa bifogad bild 124732Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Jag förstår inte, vad är det som är oklart i de begränsningar som SAS listar i sina villkor?Klicka för att utvidga...
Har aldrig testat själv men ToC från SAS hemsida är rätt tydliga.maxy414 skrev:Ju jag förstår dig . Jag ska inte samla poäng till EB . Därför är det viktigt att veta vilken bokningklassen är det efter uppgradering. Kanske går att tjäna på någon annan *A programKlicka för att utvidga...
Precis, de har hintat detta i typ tre år men det ksnake inte är så prioriterat just nu så vi får se om det någonsin händer.folo skrev:Detta gäller:Åker på betald biljett, plusgradar med pengar: man får poäng för nya bokningsklassenÅker på betald biljett, plusgradar med poäng: man får poäng för nya bokningsklassen (men har hintats av SAS på EBD-event att det ska sluta vara så)Åker på bonusbiljett, plusgradar med pengar: man får inte poäng för nya bokningsklassenÅker på bonusbiljett, plusgradar med poäng: man får inte poäng för nya bokningsklassenKlicka för att utvidga...
Bra och tydligt klargörande!folo skrev:Detta gäller:Åker på betald biljett, plusgradar med pengar: man får poäng för nya bokningsklassenÅker på betald biljett, plusgradar med poäng: man får poäng för nya bokningsklassen (men har hintats av SAS på EBD-event att det ska sluta vara så)Åker på bonusbiljett, plusgradar med pengar: man får inte poäng för nya bokningsklassenÅker på bonusbiljett, plusgradar med poäng: man får inte poäng för nya bokningsklassenKlicka för att utvidga...