Senaste nytt

Plusgrade - Brussels Airlines

Affärsklassprodukten är usel. Så även Flex & Fast. För tio år sedan var detta mycket bra och flexprodukten utmärkt. Det går snabbt i flygvärlden. Med det sagt, säger jag som jag alltid säger - pröva!
Tror jag struntar i det. Behöver inga extra baggage, lounge o fasttrack redan klart. Det som man ev får i luften känns inte värt. Var dyra matchbiljetter (åker till manchester via bryssel), lägger extra pengar på sjysst restaurang i stan på plats istället.

Biz & Class ger sällan poäng till EB, så kontrollera att du hamnar i rätt klass om du nu uppgraderar. Enda fördelen med Flex & Fast är fler EB-poäng än Light & Go, samt frukost (sockerkaka & juice) på tidiga flygningar. Skulle personligen aldrig uppgradera för på SN för den summan.

Affärsklassprodukten är usel. Så även Flex & Fast. För tio år sedan var detta mycket bra och flexprodukten utmärkt. Det går snabbt i flygvärlden. Med det sagt, säger jag som jag alltid säger - pröva!

Behöver inte ens backa tio år, bara för 2-3 år sedan var affärsklass över snittet inom Europa. Det enda positiva nu är att man har champage (Duval Leroy).

Toppen