Budgetresenär
Medlem
Handbagage räknas som kabinförmån, inte bagageförmån.Bagagereglerna ändras väl inte för att man uppgraderar sin biljett?
Handbagage räknas som kabinförmån, inte bagageförmån.Bagagereglerna ändras väl inte för att man uppgraderar sin biljett?
Helst business begge veje. Men hvis det ikke kan lade sig gøre ville jeg flyve plus på dagturen og business om natten. Jeg kan ikke sove i Plus/Economy og prioriterer søvn mere end fri Champagne![]()
Jag väljer också sömn främst numera, men detta har ändrats över åren. För 10 år sedan hade jag valt tvärtom. Och om ett par år till hoppas jag aldrig behöva välja![]()
Jag känner mig som en bortskämt skit![]()
Jag fantiserar kring att du nog ändå jobbar ganska hårt för det, då tycker jag helt klart att du förtjänar det. Väl bekomme!Jag känner mig som en bortskämt skit![]()
Men det känns vel bra?![]()
Jag fantiserar kring att du nog ändå jobbar ganska hårt för det, då tycker jag helt klart att du förtjänar det. Väl bekomme!
Hittade den här tråden som en ganska lämplig tråd Tycker ni att det är värt att boka SAS plus istället för SAS Go på long haul hittade bara massa gamla trådar om det här och har hört att SAS plus blivit sämre sen 2016 då senaste tråden om det var igång har hört att man nu inte längre får snacks på flygningen inge fri dricka
Okej tack för en bra beskrivning av sas plusJag flyger alltid i minst plus på long haul flighter på grund av att stolarna i plus är mer bekväma samt att jag behöver extra benutrymme när jag flyger en längre period. Jag vill heller inte sitta och trängas med någon bredaxlad ifall jag skulle flyga i economy eftersom economy stolarna har alldeles för liten bredd. I detta fall har jag SAS status och har redan tillgång till lounge, fast track och priority boarding men ifall jag inte hade varit det hade det varit ännu en anledning till att jag hade åkt i plus.