Sense of humour failure detected. Intressant att du förutsätter att det var ett person angrepp? Säger mer om dig än någon annan Hade inget att tillägga, snarare;
Tanken var att ingjuta humor. Som chocken över att du endast åkt nya LH F en gång, och att du inte upplever crew som jobbiga för att du krökar friskt?
Allting handlar inte om att vinna varje poäng Senator.
Som vanligt tenderar en del information i ett forum som detta bli lite "Lost in Translation". I ditt fall min vän Concorde, har du alltid rätt att skoja med mig av den enkla anledning av vi har träffats och tycker om varandra... Jag tar mig inte själv så högtidligt och skojar friskt med mina svagheter
Min poäng med hur många gånger jag har åkt det ena och det andra handlar nog om att statistiskt sätt, borde man efter ett antal gånger uppleva ett spann av goda och dåliga. Det gör jag inte..
När det gäller bemötande ombord handlar det nog mer om förväntningar och attityd än krökande. Mina förväntningar är alltid låga, och jag (tror) att jag är alltid trevlig. Min senaste resa med Cathay First var inte toppen, men det handlade minst lika mycket om att jag själv inte var på toppen humör just den dagen som bemötande ombord..