Senaste nytt

Planering: Ut på tur aldrig sur 2012

Vad tyckte Norwegian om det...? ;)

Men du får ta och hitta på något roligare nästa gång, inrikes Sverige är inte särskilt spännande, på något flygbolag.

Inrikes är det inte helt slut med! ;) Men nästa gång blir det ut i Europa som gäller, antagligen påsklovet! Först och främst är det London som gäller!

Hej!

Jag tycker att ditt nya projekt ska vara att åka hela DY's trafikprogram. Börja med det svenska ge dig sen på det norska och danska. Då kommer du ut i Europa, får en intresant utmaning och "slipper" åka fram och tillbaka mellan ARN - GOT/UME/LLA/MMX ;).

Hej!

Jag tycker att ditt nya projekt ska vara att åka hela DY's trafikprogram. Börja med det svenska ge dig sen på det norska och danska. Då kommer du ut i Europa, får en intresant utmaning och "slipper" åka fram och tillbaka mellan ARN - GOT/UME/LLA/MMX ;).
Yes, att täcka hela flygbolagets linjenär vore väl inte helt omöjligt?

Hej!

Det är mitt motto! :) Hela Sveriges inrikes är klart "VBY kör jag i sommar"! Men det finns många utrikes från ARN,CPH,OSL,HEL som jag måste börja klara av och det blir svårt med t.ex Malaga, Alicante eftersom dom kräver stopp och det inte går att vända direkt! Men det finns några exotiska inrikes i Finland och Norge kvar att flyga :D Men först och främst ska jag till Berlin och Amsterdam har jag planerat!

Tror inte jag är den enda som förstår.

Varför - för att det går och att projektet kittlar samlarnerverna.

Ehh.. Varför??
Vad är det jag missar?
Vad tjänar du på det här?

För att citera en berömd bergsklättare som fick frågan om varför han vill bestiga världens högsta berg: " För att det finns där" var svaret. Behöver inte vara svårare än så! Alla har vi vårt eget Everest som ska bestigas! Kör på med att gå igenom DY:s linjenät, kul ide tycker jag!

Toppen