nissefalk
Medlem
… följt av lunch hos Cathay och middag hos Qantas, resturang och ginbar öppnar kl 18:00 hos Qantas
Gå till Qantas loungen tidigare och kolla Gin baren , den var öppen 14:30 i Onsdags, middagen började serveras 17:30
… följt av lunch hos Cathay och middag hos Qantas, resturang och ginbar öppnar kl 18:00 hos Qantas
Är det Hotel Hoppa-buss som gäller? De vill ha hutlösa 6 pund för en enkel-biljett!Gratisbussen har upphört! Kostar numera £1.70.
Nej de vanliga bussarna, Hoppa skulle jag aldirg sätta min fot på.Är det Hotel Hoppa-buss som gäller? De vill ha hutlösa 6 pund för en enkel-biljett!
Jag siktar på kl18 men då jag flyger BA och de just nu är minst sagt opåliliga hoppas jag att jag dyker upp innan de stänger.Säg vid 18-tiden, blir det bra? Det enda jag har spikat är att jag har ett möte vid Paddington kl. 11.00 som tar några timmar!
Kommer du for Eventyr loungen i CPH? Dit fly ser ud til at gaa til tiden og ankomme 16:43, 12 min. foer ETADå var man incheckad imorgon på BA817 CPH-LHR.
Jag såg den också, men tyckte det var lite väl magstarkt.
Tror att med Finniar hade du kommit undan med lägre kostnad dock med en övernattning i HEL på lördagskvällen...Jag såg den också, men tyckte det var lite väl magstarkt.