Jag (vi) undrar hur det kan vara möjligt att kabinpersonalen ska ha 30-40 minuters rast under en flygning som tar 3 timmar och 15 minuter. Jag har aldrig någonsin upplevt att man gått ut med denna information i högtalarsystemet.
Jag (vi) undrar hur det kan vara möjligt att kabinpersonalen ska ha 30-40 minuters rast under en flygning som tar 3 timmar och 15 minuter. Jag har aldrig någonsin upplevt att man gått ut med denna information i högtalarsystemet.
Givitvis så skall personalen ha en matrast, men måste alla 4 personerna äta samtidig? Har aldrig upplevt på ICA att dom stänger mitt på dagen för att personalen skall ha rast!Det är samma när man åker från Malta, Personalen som flugit till Malta och sen hem igen med vändande flyg har lunchrast enligt schemat och brukar annonsera det, det har väl lite med deras nya kollektivavtal att göra att de ska jobba längre. De hinner ju inte ha rast när de är på marken nu för tiden.
Prøv at gå ind i et dansk supermarked midt på dagenGivitvis så skall personalen ha en matrast, men måste alla 4 personerna äta samtidig? Har aldrig upplevt på ICA att dom stänger mitt på dagen för att personalen skall ha rast!
Har noterat ombord på en del flygningar att personalen tar rast. Men, de turas oftast om. På långflygningar har jag sett ibland att nästan alla tar rast under tiden passagerarna är fullt upptagna med huvudrätten ... men, det du upplevde, har inte hört om något sådant förut.Givitvis så skall personalen ha en matrast, men måste alla 4 personerna äta samtidig? Har aldrig upplevt på ICA att dom stänger mitt på dagen för att personalen skall ha rast!
Inte ens?inte ens hemska Ryanair
Man kan önska att biljettkontrolanterna på Metro tog långa raster.Prøv at gå ind i et dansk supermarked midt på dagen
(Just kidding)