Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 30 oktober 2021

Så då var det bokat, nu med SAS X4 kampanj så ger det en hel del points mot status, då blev det lite lättare.
Blir att jobba i loungen och dricka lite, vad jag förstår så kan vi bli några i CPH loungen.
28 OKT 2021 StockholmARN – Barcelona BCN 07:05 - 18:20 och hem söndag.

Nu är det precis 2 månader kvar till vår träff och vi vet inte vilka restriktioner som kommer gälla i Katalonien då.
Men är det någon som har förslag på restaurang/bar för fredagskvällen?
På fredag kväll har många av oss alltid ätit på Cervezeria Catalana och jag gissar på att vi siktar på det i år också för de som vill.
Var vi hamnar efteråt är oklart, men BierCab ligger ju runt hörnet :cool:

UPDATE!

Vi kommer inte att köra någon gemensam middag på lördag kväll, förbokad för alla. Det beror av förklarliga skäl på rådande läge i världen senaste 18 månaderna.

Planen är att istället ha en get together lite tidigare på lördag "kväll" på en takbar eller motsvarande för de som vill. Om folk vill gå och äta middag efteråt är det upp till var och en, men det kommer inte vara något förbokat från vår sida i år.
Alla har med andra ord drygt 1 månad på sig att boka in egen middag på lördag kväll om så önskas, eller ta kvällen som det kommer vad det gäller kalorier i både fast och flytande form.

En sak är dock säker, många av de klassiska ställena vi har besökt tidigare år planerar åtminstone jag att försöka besöka i år igen.

Väl mött i värmen, och grattis till alla som lyckats timea in SAS 4X kampanj på denna resa. :D

Hej alla!
Jag har skapat en WhatsApp-grupp i år igen så att vi alla kan kommunicera smidigt.

Har lagt till de som jag har numret till och som fanns på WhatsApp.
Följande personer har jag inte lagt till:
@011430121 - @IPC_Mataveri - @lindblom - @jonten - @Martin Gren - @Flood - @Sir Lemon - @GOTATH - @TheTravelGuy - @Tomas E - @Berglund - @Michael Sandin - @doc

Skicka mig ett PM så skickar jag en länk som kan användas för att gå med i gruppen.
Detta gäller naturligtvis även för tillkommande deltagare. :)

Blir tyvärr inget iår. Har för mkt resor i tjänsten och privat redan för att motivera en helg borta. Njut alla vänner!

Får hoppas detta håller i sig, kanske inte 100 men ändå svensk sommar :D
Screenshot_20211021-194431_Chrome.jpg

Toppen