Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 29 oktober 2022

ALU

Medlem
Uppdaterad lista på deltagare (34 stycken)

Palmen
Magino
Ricci
marbe166
MLG55 +1
011430121
David
aruba
nina1417
SayOve
SeaPlanePilot
FruSeaPlanePilot
jonten +1
NotRyan
Sir Karlsson +2
IPC_Mataveri +1
fcx
telelina
Sofia
Martin Gren
Mikael Stillman
bnr
intuition
Silverfux +1
Michael Sandin +1
Flood
doc

Blir att försöka boka restaurang för 35 stycken... :)
Vilken grym resa! Har tyvärr inte möjlighet att följa med, men önskar er en fantastisk helg!!
 

palmen

Moderator
Har gått igenom listan nu på alla som sagt att de vill med och vi verkar i skrivande stund vara 36 personer. Har fått in önskemål av mat från de flesta men saknar fortfarande några, vore bra om ni kunde meddela här i tråden så snart som möjligt så vi har allt klart med vad som ska ätas (då detta måste meddelas restaurangen).

De jag saknar info från angående val av middag är följande (om jag nu inte missat något i tråden)
@Ricci
@NotRyan
@Silverfux +1
@Michael Sandin +1
@Sir Lemon +1
 

marbe166

Medlem
Har gått igenom listan nu på alla som sagt att de vill med och vi verkar i skrivande stund vara 36 personer. Har fått in önskemål av mat från de flesta men saknar fortfarande några, vore bra om ni kunde meddela här i tråden så snart som möjligt så vi har allt klart med vad som ska ätas (då detta måste meddelas restaurangen).

De jag saknar info från angående val av middag är följande (om jag nu inte missat något i tråden)
@Ricci
@NotRyan
@Silverfux +1
@Michael Sandin +1
@Sir Lemon +1
Jag tolkar inlägg 112 och 113 som att @Ricci och @NotRyan beställde burgare och creme brulée.
 

palmen

Moderator
Jag har nu skickat in våra matpreferenser för de 34 som har sagt att de kommer och gjort sin matbeställning.
De som eventuellt kommer och jag inte fått svar ifrån har fått separata PM om detta.

För ordningens skull så ser sammanställningen ut så här (om jag inte missat vad någon önskat)
Hamburger
12​
Chicken
9​
Tuna
12​
Cream Profiteroles
3​
Lemon Sorbet
8​
Crème Brulee
22​
 
Jag har nu skickat in våra matpreferenser för de 34 som har sagt att de kommer och gjort sin matbeställning.
De som eventuellt kommer och jag inte fått svar ifrån har fått separata PM om detta.

För ordningens skull så ser sammanställningen ut så här (om jag inte missat vad någon önskat)
Hamburger
12​
Chicken
9​
Tuna
12​
Cream Profiteroles
3​
Lemon Sorbet
8​
Crème Brulee
22​
Den 34:e är väl den vegetariska :)
 
Toppen