palmen
Moderator
3D på vilken flight? Till Oslo från Stockholm? Ni gör mig förvirradMenar ni damen på 3D?![]()
3D på vilken flight? Till Oslo från Stockholm? Ni gör mig förvirradMenar ni damen på 3D?![]()
... ser W i bakgrunden i soldiset ...@Martin Gren vi sitter på taket ovanför er .
Takbaren på historiska museet i hamnen . Vi kommer vara här minst 1h.
Utsikt över Romans båt också...
Visa bifogad bild 57675
3D på vilken flight? Till Oslo från Stockholm? Ni gör mig förvirrad![]()
Men @011430121 skrev ju om den hemliga personen redan på lördag och du reste väl BCN-ARN på söndag? Nu är jag nog ännu mer förvirradMin bordsgranne på BCN-ARN. Välkommen hit!
Men @011430121 skrev ju om den hemliga personen redan på lördag och du reste väl BCN-ARN på söndag? Nu är jag nog ännu mer förvirrad
Enligt Instagram var en väldigt tongivande gammal BC medlem i Barcelona nu i helgen! Kan kanske vara honom dom menar?Men @011430121 skrev ju om den hemliga personen redan på lördag och du reste väl BCN-ARN på söndag? Nu är jag nog ännu mer förvirrad
OK , så kan det ju vara även om det fanns info om det på torsdagen redanEnligt Instagram var en väldigt tongivande gammal BC medlem i Barcelona nu i helgen! Kan kanske vara honom dom menar?